خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه علی آباد کتول:
کد خبر: ۸۵۶۰۵۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

حضرت حجت الاسلام یوسفی در جمع بسیجیان با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) گفت : بنا به گفته امام رضا (ع)کسانی که محبت و مودت اهل بیت را  دارند، کسی است از آنها با اینکه ادعای محبت و مودت ما را دارد فتنه ای ایجاد میکند که بدتر از فتنه دجال است و آن است که نسبت به دشمنان و دوستی و نسبت به دوستان ما دشمنی می ورزد .

یوسفی در ادامه : طبق روایت امام رضا (ع) اگر در جامعه این دو موازنه بهم بخورد یعنی دوستی با دوستان تبدیل به دشمنی شود و دشمنی با دشمنان به دوستی مبدل گردد این امر بر مردم مشتبه می شود و مومن از منافق تشخیص داده نمی شود .

وی در ادامه : امروزه دولتمردان ما دست دوستی بطرف انگلیس دراز کردند و سفارت انگلستان را بازگشایی می کنند تا انگلیس خبیث  در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فتنه به پا نماید .

جعفر یوسفی افزود :  ملت عزیز ایران باید بیدار باشند تا با بصیرت خودشان از نظام و انقلاب دفاع کنند ، چرا که دوستان فریب خورده و مرعوب داخلی و دشمنان خارجی با تمام قوا و برنامه  به صحنه آمدند تا بتوانند به انقلاب ما ضربه وارد کنند تاجایی که درباره حزب مشارکتی که منحل شده بود با تابلوی جدیدی به نام اتحاد ملت ایران که در حقیقت حزب مشارکت 2می باشد وارد صحنه شده است تا با همکاری دشمنان خارجی فتنه ای دیگر بپا کنند .

وی در ادامه خاط نشان کرد : در اینجا لازم است دولت با هوشیاری بسیار ، مجوز به کسانی ندهد که قصد براندازی نظام را دارند همان کسانی که در سال 88 به وزیر امور خارجه آمریکا نامه نوشتند که اگر میخواهید بر ملت ایران پیروز شوید آنها را تحریم کنید و از این  طریق هم بتوانید  کمکی به جنبش سیز کنید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها