شهردار اشکذر گفت: تکمیل میدان ورودی فیرزآباد اشکذر، بهره برداری از فاز یک پارک بزرگ شهر، آماده سازی شهرک صنعتی نیکو اشکذر و همچنین پارک بانوان شهرستان ازجمله طرح هایی است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۲۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، شهردار اشکذر در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اشکذر که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود اولویت کاری شهرداری را خدمت رسانی و توسعه کیفی شهر نام برد و اظهارداشت: زیبا سازی مبلمان شهری،توجه به نظافت شهر و همینطور توسعه زیرساخت های شهری ازجمله برنامه های در دستور کار این نهاد است.

جعفری پور شهردار اشکذر با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرداری اشکذر گفت: تکمیل میدان ورودی فیرزآباد اشکذر، بهره برداری از فاز یک پارک بزرگ شهر، آماده سازی شهرک صنعتی نیکو اشکذر و همچنین پارک بانوان شهرستان ازجمله طرح هایی است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی به تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی به شهرک صنعتی نیکو اشکذر خبر داد وگفت: شهرک صنعتی نیکو با مشکلات فراوان راه سازی مواجه است که این هزینه با جذب شرکت های سرمایه گذار برگشت خواهد یافت.

 جعفری پور به طرح کمربندی کنارگذار شهر اشکذر اشاره کرد و افزود: طرح کمربندی کنارگذار شهر اشکذر یکی از طرح های بزرگ شهرداری است که با اتصال اشکذر به زارچ مسیر رفت و آمدی خوبی را بین این دو حوزه شهری ایجاد می کند.

شهردار اشکذر به واگذاری کار ساخت مجتمع فرهنگی خیری ساز کلانتریان به شهرداری خبر داد و گفت: این مجتمع فرهنگی در محل پارک بزرگ شهر احداث خواهد شد که سالن امفی تئاتر یکی از موارد دیده شده در ساخت این مجتمع است.

ارسال نظرات