خبرهای داغ:
فرماندار مهدیشهر از بهره بر داری 44 طرح پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۴۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، محمدرضا قنبری در نشست مطبوعاتي به مناسبت هفته دولت که در فرمانداری مهدیشهر برگزار شد،‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید اسوه خدمت و تقوا در نظام مقدس اسلامی بودندو آنچه را که بتوانیم امروز در مسیر این دو بزرگوار گام برداریم و خدمت رسانی کنیم، خدمتی بس عظیم است.

وي افزود: مهمترين طرح ها و برنامه های هفته دولتدر شهرستان مهدیشهر با حضور استاندار سمنان به بهره بر داری مي رسد

فرماندار مهديشهر با اشاره به افتتاح طرح های فرهنگی اموزشی افتتاح مدارس آيت الله کاشانی و مدرسه فرزانگان 12کلاسه در مسکن مهر مهدیشهر خاطرنشان كرد: این دو مدرسه همزمان با هفته دولت در مهدیشهر افتتاح می شوند.

قنبری گفت: در بحث اعتدال سیاسی تمام گروه ها می بایستدر دولت یاززدهم تحت نظر قرار بگیرند و خدمت‏رسانی خوبی داشته باشندو شاهد شکوفایی فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سالی که مزین به همدلی و همزبانی است، باشیم.

وي اظهار داشت: اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی وامید اجتماعی و منبع جوشان این ارزشها ملت ایران هستند که اگر این سه موضوع را مدنظر قرار دهیم و در توان ملت باشد، نتیجه بسیار خوبی خواهیم داشت.

فرماندار مهديشهر به گازرسانی روستاهایی برای نخستين بار در شهرستان مهدیشهر اشاره کرد و افزود: ده‌صوفیان به عنوان نخستين روستای شهرستان مهدیشهر است که در هفته دولت گاز رسانی می شود.

قنبري خاطرنشان کرد: علاوه بر فولادمحله که انشعاب گاز آن از کیاسر تأمین می شود، بقیه 23 روستای شهرستان به صورت پمپی با گاز سي. ان. جي مستقر در روستاها انشعاب گیری می شود.

وي اولویت پروژه های این شهرستان را برنامه ریزی برای مشکل آب عنوان کرد و اذعان داشت: سه پروژه توسعه شبکه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شهری در هفته دولت به بهره بر داری خواهد رسید.

فرماندار مهديشهر موضوع آب پروژه هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پروژه هایی که اثربخشی اجتماعی زیادی داشته را از برنامه های اولویت‌دار در هفته دولت عنوان کرد.

قنبری اظهار داشت: 175 پروژه نیمه کاره در شهرستان وجود دارند که از این تعداد45 پروژه بالای 80 درصد پیشرفت و130 پروژه زیر 80 درصدپیشرفت فیزیکی داشته اند که باید پروژه ها را جمع و جور کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

وي افزود: در هفته دولت10 پروژه برق رسانی، یک پروژه راه و ترابری، سه پروژه بنیاد مسکنروستایی، دو پروژه منابع طبیعی وپروژه افتتاح مرکز فیزیوتراپی هلال احمر از دیگر پروژه های اجرایی در هفته دولت است.

فرماندار مهديشهر، اعتبار تملک دارایی سال 94 شهرستان مبلغی بالغ بر 100 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که تمام این اعتبارات در سال جذب شود.

قنبري همچنین به راه اندازی تعداد زیادی کلینیک تخصصیدر سطح کشور اشاره کرد و گفت: یک کلینیک تخصصی در شهرستان مهديشهر به بهره بر داری خواهد رسید.

وي افزود: این کلینیک به زودی به مرحله اجرا در می آیدو طبق برنامه طرح تحول سلامت این کلینیک ظرف مدت 9ماه به بهره برداری می رسد.

فرماندار مهديشهر از افتتاح و شروع به کار بیمه سلامت در خرداد 94 شهرستان مهدیشهر را اقدامی خوب و با ارزش یاد کرد و بيان كرد: مهمترین وظیفه این اداره نظارت بر اجرای صحیح طرح تحول سلامت در شهرستان و پوشش درمانی عشایر و روستائیان و عموم مردم که فاقد بیمه درمانی رایگان هستند، است.

قنبري از تأسیس شرکت تعاونی توسعه عمران در شهرستان خبر داد و افزود: این شرکت در حال حاضر در مرحله پذیره نویسی است که با آغاز کار شرکت تحول عظیمی در بخشهای عمرانی شهرستان را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: شرکت تعاونی توسعه عمران دومین شرکت تأسیس شده در سطح استان است که سهامداران این شرکت مردم هستند و مجری برنامه های شرکت رئیس شورای اسلامی شهرستان به عنوان نماینده است که دولت در نظر دارد کلیه پروژه های سطح شهرستان را به این شرکت واگذار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها