همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل، ۲۰ پروژه تولیدی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد در شهرستان مرزی پارس آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، همزمان با آغاز هفته دولت، در مراسمي با حضور استاندار اردبيل، جمعی از مديران كل استاني و مسئولان شهرستان پارس آباد، 20 پروژه تولیدی، عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح شد.

توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی و شهری و تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی برق با ۱۳میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال اعتبار، گازرسانی به هشت روستا با ۴۰میلیارد ریال اعتبار، پروژه های نیرورسانی با دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری، آسفالت خیابان ولی عصر اصلاندوز با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال اعتبار و خیابان شهید صفایی پارس آباد با شش میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه هایی است که به دست مجید خدابخش استاندار اردبیل افتتاح شد.

در اين مراسم كه در سالن اجتماعات جهاد كشاورزي پارس آباد مغان برگزار شد، همچنین، نصب سیستم آنلاین سنجش آلودگی رودخانه ارس در اصلاندوز با هزینه کرد یک میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال، اجرای فاز اول رینگ آب شرب شرق پارس آباد با هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال سرمابه گذاری، مقاوم سازی ۲۹۴ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و تولید تور سیمی با اشتغالزایی ۱۵ نفر و اعتباری افزون بر 8 میلیارد ریال از دیگر طرح های مهمی بود که به صورت همزمان در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم تعدادی از حاضران به بیان مشکلات و کاستی های این شهرستان در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار رفع این معضلات شدند.

ارسال نظرات