سردار سلامی در مشهد:

ایران در حال ساخت الگوی تمدن اسلامی برای جهانیان است

جانشین فرمانده سپاه گفت: چنین حرکت‌هایی در بهبود وضعیت مناطق محروم، حرکت‌های ابتدایی کوچکی بوده که نقطه آغاز است. مشهد شهر فضا یل است و این فضایل باید درخشان جلوه گر شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۷۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۱۲۳پروژه سپاه امام رضا (ع) در حاشیه شهر مشهد بیان داشت: نقطه مرکزی فضل عنایت الهی برای ملت ما چیست که در این دریای آتش در منطقه در آرامش زندگی می‌کنیم؟ امروز ملت ما به رقم این‌که تمام قدرت‌های بزرگ و کوچک در تلاش‌اند مردم ما را در شرایط سختی قرار دهند، امروز عزت، آرامش، اقتدار و سربلندِی ایران اسلامی، مشخصه‌های اصلی کشور ما را شکل می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز به صحنه جهان اسلام که نگاه می‌کنیم، در اکثر بلاد اسلامی از جمله یمن، سوریه، بحرین، مسلمانان در مصیبت‌های عمیق و بی‌پایانی فرورفته‌اند که این رنجش ها برای ما قابل قبول نیست.

سلامی اظهار داشت: ما در حال ساخت یک الگو برای معرفی تمدنی جدید به جهان به نام «اسلام« هستیم کشور ما شاخص مجسم یک نظام برآمده از قلب ارزش‌ها، احکام اسلامی و تعالیم اهل‌بیت (ع) است.

وی با تاکید بر اینکه مشهد باید به یک آرماان شهر تبدیل شود ابراز داشت: چنین حرکت‌هایی در بهبود وضعیت مناطق محروم، حرکت‌های ابتدایی کوچکی بوده که نقطه آغاز است. مشهد شهر فضا یل است و این فضایل باید درخشان جلوه گر شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقاضا از همه مسئولان استان در پیوند زدن انگیزه ها و اراده ها افزود: مردم ما باید علاوه بر این‌که زنده هستند، زندگی کنند، زنده‌بودن تنفس فیزیولوژیک است اما زندگی یعنی عزت، امنیت، آرامش و حضور داشتن، بنابراین این تلاش‌ها نقطه آغاز رسیدن به آرمان هاست.

وی خاطر نشان کرد: کشور ما امروز شاخص قلب احکام اسلامی و تعالیم اهل بیت(ع) است و کسانی که از روی ادای تکلیف الهی برای برداشت بار سنگین غم‌ها از دوش مردمان شریف و عزیز ما تلاش می‌کنند کمال تشکر را دارم.

گفتنی است در پایان مراسم از مادر شهیدان اسماعیل زاده و مادر شهید بخشی و شهید بختی( شهید مدافع حرم) تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها