خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران:

عصر حاضر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران اظهارداشت: عصر حاضر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است انحراف اخلاقی و براندازی سیاسی امروزه از شبکه‌های اجتماعی بسیار جدی است هم استحاله فرهنگی وهم استحاله سیاسی در دستور کار دشمنان می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۸۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام سعیدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران صبح امروز در نخستین جشنواره تولیدات و برنامه های رادیویی و تلویزیونی در سالن ولایت سپاه بیان کرد: سپاه پاسدران سرمایه های خوبی را از نظر انسانی،هنری،فنی بدست آورده است.

وی گفت: عصر حاضر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است انحراف اخلاقی و براندازی سیاسی امروزه از شبکه‌های اجتماعی بسیار جدی است هم استحاله فرهنگی وهم استحاله سیاسی در دستور کار دشمنان می‌باشد.

وی در ادامه روایتی از حضرت موسی(ع) بیان کرد و گفت: وقتی که حضرت موسی(ع) ازمیقات برگشتند مشاهده نمود که هزار نفراز مردم تحت تاثیرالقائات ساحری(گوساله پرست)شدند و موسی(ع) وقتی با شدت با آنها برخورد کرد گفتند ما مقصر نبودیم بلکه تاثیرالقائات  سامری قرار گرفته‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسدران اذعان کرد: این یک نمونه تاریخی از جنگ روانی دشمن بر علیه مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به راه‌اندازی گروه تلویزیونی در سپاه بیان داشت: گروه تلوزیونی گام بسیار مثبتی می‌باشدکه در مرکز سپاه وهم در مراکز استانها باید این ظرفیت را بوجود بیاوریم تا بتوانند از گروه‌های تلویزیونی استفاده‌های مطلوبی کنند.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: امروزه سپاه در معرض قوی ترین تهاجمات قرار گرفته است وقتی که وزیر امور خارجه انگلیس همه مشکلات را سپاه می داند یعنی اینکه برنامه های زیادی برای سپاه ریخته اند و ما باید برنامه ریزی مقابله با این متهاجمان را داشته باشیم و خنثی سازیم که بخشی از این وظیفه بر عهده روابط عمومی سپاه  می‌باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: رسانه های ماهواره‌ای به دنبال ایجاد شبهه علیه سپاه در بین مردم هستند با طرح پرسشهای واهی ذهن نوجوانان و جوانان را دچار اغتشاش می کنند.

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: ما اگر برنامه ای با کیفیت و پرجاذبه داشته باشیم و تولید کنیم صدا وسیما نیزاز تولیدات گروه تلویزیونی استقبال می کند.

وی در خاتمه متذکر شد: تنها سخنگوی سپاه روابط عمومی سپاه است و هیچکدام از مراکز خبری در سپاه نمی تواند جای روابط عمومی سپاه را بگیرند وما باید در بین جامعه و رسانه ها مطرح کنیم تا دیگران به عنوان سخنگو معرفی نشوند و تنها روابط عمومی‌ را به عنوان سخنگو بشناسند.

شایان ذکراست: در خاتمه ازمسئولین روابط عمومی مراکز سپاه در استانهای کردستان، خراسان شمالی، فارس، کرمانشاه، زنجان، چهارمحال‌بختیاری، بلوچستان، بوشهر، اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، البرز، کردستان، همدان و یزد تقدیر به عمل آمد.

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار