خبرهای داغ:
شایانفر مسئول دفتر پژوهشهای موسسه کیهان در دیدار بسیج رسانه گلستان:

برخی می خواهند دیدگاههای کیهان درباره مذاکرات مطرح نشود

برخی به دنبال این هستند که دیدگاه‎های کیهان در خصوص مذاکرات هسته‎ای مطرح نشود و با توجه به اینکه جناب آقای شریعتمداری کارشناس در این زمینه است و موضع کیهان در مذاکرات کاملا مشخص است اما صدا سیما حتی در یک برنامه از مدیر مسئول کیهان دعوت نکرده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۱۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

برخی می خواهند دیدگاههای کیهان درباره مذاکرات مطرح نشودبه گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن شایان‎فر مسئول دفتر پژوهشهای موسسه کیهان در جمع فعالان رسانه‎ای استان گلستان اظهار کرد: آن چه در مجموعه کیهان انجام می‎دهیم در طول سال جمع‎آوری شده و در دفتر پژوهش‎های کیهان در قالب کتاب چاپ می‎شود.

وی با بیان اینکه بیش از 160 کتاب در موسسه پژوهش‎های کیهان چاپ شده است، افزود: روزنامه کیهان بخش‎های مختلفی در استان‎ها دارد و عوامل زیادی به بررسی مشکلات روزنامه کیهان می پردازند.

مشاور فرهنگی سرپرست موسسه کیهان گفت: کیهان خیلی از آگهی‎ها را از خود دریغ می‎کند تا شأن روزنامه نگاری که آرمان‎های امام(ره) را دنبال می کند حفظ شود.

شایان‎فر  به نیروی انسانی اشاره کرد و بیان داشت: هزینه‎های بالا در بحث نیروی انسانی باعث شده در برخی از زمینه‎ها موفق نباشیم و سعی کردیم مشکلات کیهان چاره اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات هزینه کاغذ تیراژ را تحت تاثیر قرار داده است اما کیهان اثرگذاری خود را دارد و این مهم از بازخورد اخبار کیهان در سایت‎های خبری قابل درک است.

مشاور فرهنگی سرپرست موسسه کیهان با بیان اینکه با وجود سایت‎ها و رسانه‎های خبری امروز هنوز اطلاع‎رسانی سنتی جایگاه خود را دارد، ابراز داشت: برخی  به دنبال این هستند که دیدگاه‎های کیهان در خصوص مذاکرات هسته‎ای مطرح نشود و با توجه به اینکه جناب آقای شریعتمداری کارشناس در این زمینه است و موضع کیهان در مذاکرات کاملا مشخص است اما صدا سیما حتی در یک برنامه از مدیر مسئول کیهان دعوت نکرده است.

شایان‎فر در خصوص تعامل دولت با موسسه کیهان اظهار کرد: دولت در زمان خاتمی، هاشمی  و اواخر دولت احمدی نژاد و در شرایط فعلی رابطه خوبی با کیهان نداشته و ندارد.

گفتنی است در این دیدار فعالان بسیج رسانه‎استان گلستان و مازندران از قسمت‎های مختلف موسسه و روزنامه کیهان بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها