اردوی جهادی کارکنان معاونت بین الملل بسیج مستضعفین در شهرستان طالقان

مسئول مرکز حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان البرز گفت: اردوی جهادی کارکنان معونت بین الملل بسیج از 31 مرداد به مدت یک هفته در روستای خسبان شهرستان طالقان در عرصه های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۳۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کرم خزایی مسئول مرکز حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اردوی جهادی کارکنان معاونت بین الملل بسیج از 31 مرداد به مدت یک هفته در روستای خسبان شهرستان طالقان در عرصه های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی برپا است.

وی افزود : تعداد 21 نفر از مسئولین، مدیران و متولیان معاونت بین الملل بسیج مستضعفین در این اردوی یک هفته ای شرکت دارند. خزایی در خصوص فعالیت عمرانی در حال اجرا توسط این جهادگران اظهار داشت : تکمیل خانه عالم، پایگاه بسیج، تعمیر و بازسازی و زیباسازی فضای مسجد روستا و دیوارنویسی از جمله فعالیتهای عمرانی این گروه جهادی می باشد.

خزایی از فعالیت های فرهنگی و آموزشی انجام شده برای اهالی روستا خبر داد و گفت : برگزاری کلاسهای قرآنی و مذهبی ، احکام و مسائل مربوط به ازدواج ، افزایش موالید و همچنین برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه دانش آموزان مقیم روستا و تجلیل و سرکشی از خانواده های شهدای روستا از جمله فعالیت های در حال اجرا می باشد.

"خسبان" روستایی از توابع شهرستان طالقان در استان البرز است که کوهستانی و سردسیر بوده و آب این ده نیز از خسبان رود و از چشمه های داخل قلل خسبان کوه سرچشمه می گیرد تامین می‌گردد و  شغل اهالی این روستا در زمان های بسیار دور زراعت بوده است که به زبان تاتی تکلم می‌کنند و از جمعیتی در حدود 250 نفر برخوردار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها