خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ریزی منابع طبیعی استان اصفهان گفت: ایجاد ۶۵۰ هکتار جنگل دست کاشت در استان اصفهان با اعتبار ۲۹۰ میلیون تومان دردستورکاربرنامه های این اداره در سال جاری است است.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۱۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،محمدعلی کاظمی ؛ بااشاره به اینکه همزمان با هفته دولت پروژه بیابانزدایی دشت سجزی در مساحت ۴۷۷ هکتار با کاشت ۲۰۰ هزار اصله درخت اجرایی خواهد شد ادامه داد:در این هفته از ۲۲ پروژه منابع طبیعی در استان اصفهان بهره برداری میشود.

وی بااشاره به اینکه پروژه‌های منابع طبیعی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد افزود:اعتبارات منابع طبیعی استان اصفهان یک میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان است واعتبارات استانی این سازمان نیز ۹۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

کاظمی؛ در خصوص اجرای طرح‌های آبخیزداری استان در هفته دولت نیز ابراز داشت: کاشت درختان مثمر و غیر مثمر در ۱۲۰۰ هکتار و اجرای طرح‌های سد سازی برای جلوگیری از سیلاب‌ها در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان اجرایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی منابع طبیعی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح‌های بیابانزدایی به ویژه در شرق اصفهان در دستور کار ویژه منابع طبیعی قرار دارد، ابراز داشت: بر این اساس در این هفته پروژه بیابانزدایی دشت سجزی در مساحت ۴۷۷ هکتار با کاشت ۲۰۰ هزار اصله درخت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها