مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

ورزشکاران ادامه‌دهندگان راه شهدا باشند

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: ورزشکاران ادامه‌دهندگان راه شهدا باشند.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۳۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌جواد حسینیان شامگاه یک‌شنبه در آیین اهدای مدال نقره امیرحسین حسینی کشتی‌گیر دارنده مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی دنیا که با حضور والدینش در بیت شهید سید منصور مهدوی‌نیاکی شهید غواص آملی انجام شد، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا تجدید عهد و پیمان با آرمان‌ها و اهداف والای امام امت و شهداست.

وی افزود: قهرمانان واقعی جامعه اسلامی شهدا هستند و هم‌اکنون قهرمانان کشورمان در میادین مختلف جهانی ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اعلام اینکه در زمان جنگ تحمیلی ورزشکارانی همانند شهید سید منصور مهدوی‌نیاکی مدال افتخارشان را درآورده و به‌ جایش پلاک به گردن آویختند، تصریح کرد: امروز قهرمانان کشور هم در عرصه‌های مختلف تنها به اهتزاز پرچم کشورمان می‌اندیشند و خود را سرباز کشور می‌دانند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیام شهدا امروزه ایجاد هم‌دلی و هم‌زبانی در جامعه است که باید در عرصه‌های مختلف نمودار شود، ادامه داد: مازندران بار دیگر در آیین استقبال، تشییع و خاک‌سپاری شهدا در شهرهای مختلف میدان ایثار، گذشت و تقویت، حس شهادت‌طلبی و دشمن‌ستیزی را زنده کرد.

حسینیان با اعلام اینکه باید از خدا بخواهیم تا ما را از ادامه‌دهندگان راه شهدا قرار دهد، بیان کرد: شهدا با اهدای جان و خون خود دست به معامله بسیار بزرگی با خداوند زدند و برای همیشه زنده و جاوید ماندند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به حرکت ارزشمند و ماندگار ورزشکار مدال‌آور آملی، گفت: باید با الگوگرفتن جوانان از شهدا زندگی جاودانه دنیوی و اخروی برای آنها به ثمر بنشیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها