مراسم یادواره شهدای غواص خط شکن وافتتاحیه طرح آموزشی یاوران ولایت به همت بسیج دانش آموزی برادران در واحد آموزشی سما قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۳۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲




خبرگزاری بسیج مازندران، سید محمد رسولی ریاست آموزش وپرورش شهرستان قائم شهر در این مراسم گفت : در حقیقت طرح ولایت، استمرار راه شهدااست ودانش آموزان در دوران دفاع مقدس در خط مقدم قرار داشتند.

وی ادامه داد : پیروزی ملت بزرگ ایران در مذاکرات هسته ای وموفقیتهایی که برای نظام حاصل شد به برکت خون شهیدان است که امام راحل فرمود : مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد وبالاترین این ارزشها ارزش ایثار وشهادت است وبزرگترین تهدید دفاع مقدس تهدید تحریف است.

رسولی ادامه داد : اگر آنانی که به دلایلی در دفاع مقدس حضور نداشتندوامروز در این خاطرات تحریفهایی بوجود می آورند تا این فرهنگ باز مانده از آن دوران را منحرف کنند وظیفه ما است که تلاش کنیم تا این ایثارگریهای دفاع مقدس جاودانه بماند واین خاطرات به نسل جدید خصوصا دانش آموزان منتقل شود.

رییس اداره آموزش وپرورش قائم شهردر پایان اذعان نمود : امروز صدای اسلام خواهی ملتها از منطقه گرفته تا آفریقا و اروپا از برکت دفاع مقدس است وما مردانه مقابل دشمنان مایستیم ، اگر حمله نظامی کند دفاع نظامی می کنی،اگر حمله فرهنگی کند دفاع فرهنگی می کنیم واگر حمله عقیدتی مند دفاع عقیدتی می کنیم .

قابل ذکر است این یادواره در قالب افتتاح طرح آموزشی یاوران ولایت با حضور 150نفر از فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس شهرستان قائم شهربرگزار شدواین طرح به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها