فرماندار گلوگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه

فرماندار گلوگاه پروژه‌های هفته دولت در گلوگاه را تشریح کرد

فرماندار گلوگاه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران شرق مازندران پروژه های هفته دولت در گلوگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۴۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه عیسی قاسمی طوسی درجمع خبرنگاران شرق مازندران ضمن تقدیر از حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: ملت ایران با حضور بی سابقه خود نشان دادند که به شهدا، آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری پای‌بند هستند.

وی افزود: در سال گذشته با تخصیص ۶۰ درصدی بودجه ۱۱ میلیارد تومانی توانستیم ۱۴۰ پروژه در این شهرستان به بهره برداری برسانیم.

فرماندار گلوگاه پروژه های هفته دولت را تشریح کرد و گفت: در اولین روز هفته دولت کلنگ ساخت ساختمان بخش دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه به زمین زده می‌شود و دستگاه های دیالیز این بخش هم‌اکنون تهیه شده و امیدواریم هرچه زودتر این ساختمان تکمیل شود تا شاهد مرتفع شدن این مشکل در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

وی از برگزاری جشنواره شهیدرجائی در دومین روز از هفته دولت خبرداد و مطرح کرد: در این جشنواره که با حضور خادمان حرم رضوی برگزار می‌شود مدیران وکارمندان نمونه تقدیر می‌شوند.

طوسی گفت: افتتاح شن‌ریزی جاده بین مزارع روستاهای خورشیدکلا، تیله نو، نظام محله، هشتیکه، سنکیابسر، مهدیرجه و ریحان آباد و افتتاح طرح آبرسانی و آسفالت زیرگذر راه ‌آهن روستای ریحان آباد، در سومین روز از هفته دولت برگزار می‌شود.

فرماندار گلوگاه از افتتاح طرح تجهیز و نوسازی و یکپارچه سازی ارضی شالیزاری و خط انتقال آب زراعی در روستای لمراسک خبرداد و افزود: پروژه تامین برق مزرعه کشاورزی و آسفالت خیابان شهید علی اکبر نجفی و بهسازی و آسفالت راه روستایی در تیرتاش و افتتاح آسفالت راه روستایی سراج محله به تیرتاش و خط انتقال آب زراعی به صورت کانال مستطیلی در سراج محله و افتتاح پست برق فشار متوسط هوایی در قلعه پایان نیز در سومین روز از هفته دولت برگزار می‌شود.

طوسی از عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دولت در روز پنج شنبه ۵ شهریور خبرداد و گفت: دیدار مردمی فرماندار و روسای ادارت قبل از نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه از برنامه‌های پنجمین روز از هفته دولت در گلوگاه است.

رئیس شورای اداری گلوگاه گفت: افتتاح پروژه تامین برق مسکن مهر تات و افتتاح طرح آبیاری تحت فشار و قطره ای در روستای نظام محله و بهره برداری از غسالخانه روستای نصرت آباد و افتتاح باغ در اراضی شیبدار و ساختمان دهیاری نیالا در ششمین روز از هفته دولت اجرا می‌شود.

وی از افتتاح ساختمان شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در آخرین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: ساختمان پایگاه مقاومت بسیج مهدیه خورشیدکلا و خانه کشتی گلوگاه که آرزوهای دیرینه کشتی گیران این شهرستان بوده در هفتین روز از هفته دولت افتتاح می‌شود.

قاسمی طوسی گفت: هیج واحد صنعتی راکد در شهرک صنعتی گلوگاه نداریم و ۱۱ واحد تولیدی صنعتی در این شهرک مشغول فعالیت هستند و پیگیر اتصال این شهرک به حط راه آهن سراسری کشور هستیم.

فرماندار گلوگاه در پایان مطرح کرد: پروژه بزرگ آب شیرین کن گلوگاه در سفر هیئت دولت با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها