معاون امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

همت مضاعف برای توسعه و آبادانی مازندران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه افتتاح 41 پروژه محرومیت زدایی روستایی گوشه‌ای از اقدامات انجام شده توسط سپاه است، گفت: باید با همت مضاعف برای توسعه و آبادانی مازندران تلاش کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نوشهر علی نبیان در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی روستایی مازندران در نوشهر اظهار داشت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مردم ما حضوری فعال داشتند و در عرصه‌های خدمت‌رسانی از جان خود نیز گذشتند این اتفاق اکنون نیز استمرار دارد و مردم در تمام صحنه‌هایی که به حضورشان نیاز است همواره حضوری چشمگیر دارند.

وی تاکید کرد: مردم مازندران در 22بهمن، روز قدس، انتخابات و در میزبانی از شهدای غواص با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

معاون امور عمرانی استاندار مازندارن با بیان اینکه بسیج و سپاه از درون مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: در بحران‌ها و بلایایی طبیعی که هر ساله شاهد آن در مازندران هستیم نیروهای سپاه نیز در کنار مردم و مسئولین حضوری فعال برای خدمت‌رسانی دارند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این 41 پروژه گوشه‌ای از اقدامات انجام شده توسط سپاه است، بیان کرد: نباید به بهانه اینکه مازندران از نعمت دریا و جنگل برخوردار است گمان کنیم که مشکلی ندارد بلکه باید با همت مضاعف برای توسعه و آبادانی استان تلاش کرد.

نبیان در پایان ابراز امیدواری کرد از منابع مالی دولت در کنار مجموعه منابع قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه بتوان گام‌هایی موثر در جهت رفع محرومیت‌ مازندران برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها