مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

21 هزار نفر ایثارگر در وزارت نیرو فعالیت می کنند

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: 21هزار نفر ایثارگر در وزارت نیرو فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید یعقوب محمد مرادی در همایش ایثارگران صنعت آب و برق لرستان در خرم آباد که توسط امور ایثارگران صنعت آب و برق استان برگزار شد، گفت: حدود 21 هزار نفر ایثارگر در وزارت نیرو فعالیت می کنند که از این جمع 1200 نفر از آنها جزو فرزندان شهدا هستند که در کارهای سخت و کلیدی بدون توقع در حال انجام وظیفه هستند.

وی با بیان اینکه ایثارگران وزارت نیرو به دنبال عافیت طلبی نیستند و در هر کجا باشند با سخت کوشی کار می کنند افزود: در صنعت آب و برق استان لرستان نیز حدود 250 ایثارگر شاغل هستند که پا به پای دیگران در شرکت و در دل وزارت نیرو کار می کنند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در ادامه بع اشاره به توافق هسته ای گفت: ایران را تا دو سال پیش به عنوان یک خطر هسته ای معرفی می کردند در حالی که در طول تاریخ یک ایرانی حتی زمانی که در اوج قدرت بوده ایم به حریم دیگران تجاوز نکرده است.

مرادی با بیان اینکه با درایت و تدبیر رهبری  و دولت توطئه دشمن برای معرفی کشورمان به عنوان یک خطر هسته ای خنثی شد ادامه داد: امیدواریم که بعد از این وضعیت تورم و اشتغال نیز در کشور هر  روز بهتر شود.

ارسال نظرات