خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسئولان استانی انجام شد؛
فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف استان قم طی مراسمی با حضور مسئولان استانی تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۷۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم روز قشر بسیج اصناف سه‌شنبه شب در سالن همایش ساختمان اداری اصناف استان قم برگزار شد و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این رده اقشاری در این مراسم تقدیر شدند.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم طی سخنانی در این همایش خاطرنشان کرد: بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشت مادی برای تحقق اهداف جامعه اسلامی گام برمی‌دارند و الگوبرداری از این روحیه در جامعه اسلامی می‌تواند بخش‌های مختلف جامعه را به تعالی مورد نظر برساند.

احمد ذاکری با بیان اینکه حضور پرشور بسیجیان در بخش‌های مختلف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم دستاوردهای مناسبی به دنبال خواهد داشت، یادآور شد: ارتباط مناسبی میان سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم وجود دارد که امیدواریم این ارتباط روز به روز گسترش یابد.

همچنین در ادامه این مراسم سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی با بیان اینکه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه جایگاه مشخصی دارد، تصریح کرد: اصناف و کسبه بازار نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پویایی نظام اسلامی داشته‌اند و اکنون با تکیه بر آرمان‌های امام و انقلاب در راه خود ثابت قدم خواهند ماند.

وی از بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ترویج روحیه بسیجی در جامعه اسلامی می‌تواند در مشارکت اقشار مختلف جامعه برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها