رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

نخستین اردوی جهادی ویژه فعالان رسانه ای برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از برگزاری اردوی جهادی خانوادگی ویژه فعالان رسانه ای برای نخستین بار در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۸۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علما گفت:نخستین اردوی جهادی خانوادگی ویژه فعالان رسانه ایبا رویکرد آموزش سواد رسانه ای در زمینه شناخت آسیبها و تهدیدات رسانه های نوین و نیز آشنایی اولیه با اصول خبرنگاری و عکاسی برگزار می گردد.

وی انتقال آموزش های لازم در زمینه های هنری، بهداشت و سلامت، عمران و خدمت رسانی به خانواده های کم بضاعت را از دیگر اهداف برپایی این اردو عنوان کرد و افزود: این خدمات با کمک خانواده ها و وابستگان فعالان رسانه ای استان و استفاده از ظرفیت اهالی روستا صورت می پذیرد.

وی به تاثیرات عمیق فرهنگی برگزاری اردوهای جهادی بر همبستگی بیشتر اعضا خانواده های شرکت کننده اشاره کرد و از داوطلبان حضور در این اردو خواست کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را از طریق سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مردم روستاهای محروم منطقه جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه اهدا کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا (ع) در پایان از فعالان رسانه و خانواده های آنان برای حضور در این اقدام خداپسندانه دعوت کرد.

وی در پایان اشاره داشت: این اردو از تاریخ پنج شنبه 19شهریور ماه لغایت جمعه 20 شهریور ماه در روستاهای منطقه جلگه رخ تربت حیدریه با محوریت روستای سربالا و جمعیتی بالغ بر هزار خانوار برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار