فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تحول آفرینی و تعالی بخشی در سپاه رااز مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جشنواره مالک اشتر که با هدف معرفی سازمان‌ها و رده های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، گفت: تحول آفرینی و تعالی بخشی در سپاه  از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و با این حال همه باید تلاش کنیم تا این مهم در بخش های مختلف سپاه محقق شود.

وی با بیان اینکه اگر عمل ما سبقه الهی داشته باشد اثراتش برای همیشه جاودان و ماندنی است افزود: اگر عملمان سبقه الهی نداشته باشد نه تنها شاهد اثر و تاثیری نخواهیم بود بلکه باید در آخرت بابت به بطالت گذراندن زمانمان و عمرمان نزد خداوند پاسخگو باشیم.

 فرمانده سپاه لرستان با تاکید بر اینکه در مجموعه سپاه باید گزارش دهی، عملکرد منضبط، قانونمندی، هدفمندی وتقوا حاکم باشد گفت: اشراف فرماندهی توانسته تا حدود زیادی  عملکرد سپاه را سازماندهی و جهت گیری اقدامات را نظام مند و منسجم کند و خروجی خوبی نیز از نحوه عملکرد سپاه پاسداران را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)برساند.

کشکولی ادامه داد: به عنوان یک پاسدار پیشکسوت و با تجربه می گویم که  مدیرانی که در جشنواره مالک اشتر به عنوان مدیر و یا رده برتر مورد تقدیر قرارمی گیرند نباید  این مرحله را پایان کار خود بدانند بلکه باید در راستای بالا بردن کیفیت و ارتقای عملکرد خود نسبت به سالهای گذشته تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ارزیابی های صورت گرفته در راستای معرفی رده ها و مدیران برتر سپاه به منزله این نیست که دیگر رده ها عملکرد ضعیفی داشته اند افزود: امسال در جشنواره مالک اشتر ملاک معرفی افراد و رده های برتر بر اساس پیشرفت و جهش عملکردی نسبت به ارزیابی های سال پیش بوده است.

ارسال نظرات