خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: شواهد نشان می‎دهد دشمن این بار با نسخه نفوذ و تحریف امام(ره) وارد می‎شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۸۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش بسیج ، حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه کیهان عصر امروز چهارشنبه چهارم شهریور ماه در جمع بسیجیان رسانه استان گلستان در محل موسسه کیهان در تهران اظهار داشت: رسانه‎ها نقش برجسته‎ای دارند چرا که با افکار عمومی سر و کار دارند و این موضوع قاعده‎ای دارد و آن اینکه آدم‎ها همانگونه عمل می‎کنند که فکر می‎کنند بنابراین اگر کسانی بتوانند افکار عمومی را مدیریت کنند می‎توانند رفتار عمومی را هم در اختیار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اکثر تلاش‎های دشمنان علیه انقلاب اسلامی از طریق رسانه‎ها صورت می‎گیرد، افزود: در این خصوص باید به دو نکته بیشتر توجه کرد نخست اینکه به قول آقا نقش راه حریف را کشف و نقشه راه خودمان را مشخص کنیم کسی که نقشه راه نداشته باشد به بیراه می‎رود و اگر نقشه راه حریف را ندانیم ممکن است پازل حریف را تکمیل کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: یکی از وظایف مهم رسانه‎ها به خصوص بسیج رسانه همین است که دروازبانی خبر انجام دهد از طرف دشمن علی الدوام در قالب خبر، تحلیل و گزارش در بمباران هستیم.

وی افزود: در همین فتنه سال 1388 حریف رسانه‎های زیادی را بکارگیری کرد voa  و BBC، شبکه تصویری راه‎اندازی کردند و یورنیوز که خبرهای اروپا را پوشش می داد شبکه فارس زبان راه‎اندازی کرد و توییتر که قرار بود به مدت دوماه به تعمیرات برود بنا به درخواست رسمی وزارت خارجه آمریکا این موضوع را به تاخیر انداخت و بیشترین بسیج عمومی علیه نظام در عرصه رسانه بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: ماجرای اصلی ما از اینجا به بد شروع می‎شود و امروز در فرمول قدرت به قول الوین تافلر در کتاب موج سوم دیگر ماشین جنگی صدر نشین نیست بلکه صدر نشین قدرت رسانه‎ها هستند.

شریعتمداری گفت: برخی ها در سال 1388 گفتند شما چگونه مراحل فتنه را پیش‎بینی می‎کنید شما مگر پیش‎گو هستید و ما در جواب آنها گفتیم ما پیش‎گو نیستیم ولی فتنه براساس یک فرمول که جین شارپ و مایکل لوین طراحی کردند پیش می‎رفت.

وی تاکید کرد: شواهد نشان می‎دهد دشمن این بار با نسخه نفوذ و تحریف امام(ره) وارد می‎شود، آنها را می توان شناسایی کرد از نوع سخن چرا که وقتی امام(ره) گفت بر سر آمریکا فریاد بکشید امروز می‎گویند آمریکا را بزک می‎کنند، اینجا مردم می‎فهمند یا امام می‎گفت اسرائیل باید از بین برود اما برخی می‎گویند با اسرائیل سر جنگ نداریم و این با نسخه اصلی امام(ره) فاصله دارد.

همچنین در این مراسم از تعدادی خبرنگار بسیجی به مناسبت دهه کرامت تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها