جانشین برادران دفتر بسیج دانشجویی قوچان:

سومین مرحله اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قوچان برگزار می شود

جانشین برادران دفتر بسیج دانشجویی قوچان گفت: سومین مرحله اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قوچان با محوریت دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان در سه روستای کم برخوردار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۹۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسعود صفارزاده در حاشیه برگزاری سومین مرحله از اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان قوچان گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های دانشجویان سازندگی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم به ویژه روستاهای کم‌برخوردار است.

وی با اشاره به این موضوع که علاوه بر کسب تجربه در این اردوها، دانشجویان روحیه همدلی و افزایش همکاری‌های جمعی را فرا می‌گیرند، بیان کرد: مرحله سوم اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قوچان در سال جاری با محوریت دفتر بسیج دانشجویی این شهرستان در سه روستای یادگار، قاچکانلو و کلاته ملامحمد از دوم تا پانزدهم شهریور به اجرا در می‌آید.

جانشین برادران دفتر بسیج دانشجویی قوچان با بیان اینکه 60 دانشجوی دختر و پسر در این روستاها خدمت‌رسانی خواهند کرد، یادآور شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی کامپیوتر، قرآن، زبان انگلیسی، بهداشت خانواده، گل‌سازی چینی، طب سنتی، مامایی و پرستاری و غیره در دستور کار دانشجویان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امسال در مقایسه با سال‌های گذشته دانشجویان استقبال خوبی از اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به مردم کم برخوردار داشته‌اند، به گونه‌ای که گاهی اوقات تعداد کلاس‌های ارائه شده توسط دانشجویان بیشتر از تعداد متقاضیان حضور در این کلاس‌ها بود.

صفار زاده با اشاره به این مطلب که از اکثر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قوچان در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: کلاس‌های ویژه‌ای در زمینه اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی برای روستائیان به ویژه جوانان برگزار خواهد شد تا به صورت مهندسی روش‌های فراوری و فروش محصولات خود را فرا بگیرند.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها