خبرهای داغ:
مشاور رئیس بنیاد در امور منابع انسانی و مدیریت:
صلاحیت کارمندی، صداقت و سعه‌صدر رمز موفقیت کارمندان بنیاد در جلب رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۲۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، فریدون فریدونی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت در جلسه توجیهی نیروهای جدید استخدامی بنیاد، گفت: مهمترین هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران جلب رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در تحقق آن، باید همه کارکنان بنیاد تلاش مضاعفی کنند.
وی به جذب نیروهای جدید در بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: بنیاد نیروهای جدید و توانمندی را جذب کرده تا رضایت جامعه هدف افزایش یابد اگر این موضوع محقق نشود این نیروها در انجام وظایف خود کوتاهی کردند.
فریدونی با بیان اینکه ارزش خشنود کردن بالاتر از جلب رضایت است، افزود: از نیروهای جدید در بنیاد انتظار می‌رود، با رفتار و عملکرد مناسب در ارائه خدمات، موجب خشنودی خانواده‌های شهدا و ایثارگران شوند که ارزشی بالاتر از کسب رضایت جامعه هدف، دارد.
این مسئول گفت: نیروهای جدید بنیاد، افراد جوان، پرانرژی و خوش فکرند و می‌توانند با بکارگیری راهکارهایی موجب خشنودی خانواده‌های شهید و ایثارگران شوند.
وی با اشاره به سابقه 25 سال تدریس، 44 سال کار اجرایی و 10ها سال کار مدیریتی خود، گفت: بنده با تمام این تجربیات رمز موفقیت یک کارمند جوان در بنیاد را صلاحیت کارمندی، صداقت و صبوری میدانم تا بتواند رضایت جامعه ایثارگران را جلب کند.
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور منابع انسانی و مدیریت گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران پیش خدا آبرو دارند، به همین دلیل کارمندان بنیاد باید نیت‌شان در راستای عمل باشد تا خداوند آنها را دوست داشته باشند.
وی با بیان اینکه کار کردن در بنیاد عاشق‌سازی و عاشق‌بازی است، گفت: از آنجایی که جامعه هدف توقع و ادعای کمی دارند، کارمندان با صبوری می‌توانند جامعه هدف را عاشق خودشان کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه کارمندان عاشق جامعه هدف باشند، افزود: آنها با داشتن این ویژگی می‌توانند در ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران موفق‌تر عمل کنند حتی اگر آنها توقع بیشتری از کارکنان داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه انسان‌ها دارای شخصیت‌های پوچ‌گرایی، کوچک‌بینی، بزرگ‌بینی و واقع‌گرایی هستند، گفت: افرادی که شخصیت واقع‌گرایی دارند در کارشان موفق هستند زیرا درباره هر موضوعی با فکر و منطق پاسخ می‌دهند.
فریدونی با بیان اینکه شخصیت بیش از 95 درصد کارکنان جامعه ایثارگری در بنیاد واقع‌گرا هستند، افزود: نیروهای جدید نیز باید چنین شخصیتی داشته باشند تا بتوانند در ارائه خدمات به جامعه هدف، رضایت آنها را به دست آورند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها