خبرهای داغ:
معاون امنیتی سیاسی استانداری خراسان جنوبی :

کارمندان بسیجی در اداره جامعه تاثیرگذار هستند

معاون امنیتی سیاسی استانداری خراسان جنوبی گفت: شما کارمندان باید در جایگاهی که قرار گرفته اید و در ارتباط با ارباب رجوع برای اصلاح و کیفیت بخشی به نحوه اداره جامعه تاثیرگذار هستید.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۳۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد حسینی در گردهمایی بسیجیان برگزیده کارمندی و خانواده های شهدای کارمند ضمن تبریک میلاد امام رضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان حدیثی از امام رضا(ع) اظهارداشت: روحانیت جایگاه خاصی در مذهب شیعه دارد.

معاون امنیتی سیاسی استانداری خراسان جنوبی افزود: قشر روحانیت در بسیاری از امورات و رسالتی که بر عهده دارند، چه در گذشته و چه در حال حاضر در دورترین نقطه کشور و استان حضور دارند و نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه روحانیون باید در مسیر انقلاب و اسلام رسالت خود را به سرانجام برسانند، عنوان کرد: اقشار روحانیت با همه محدودیت هایی که دارند همیشه جلودار آموزش های دینی هستند و در هدایت و حمایت مردم و اطاعت امر خدا اندیشه می کنند.

حسینی خطاب به بسیجیان کارمند گفت: شما کارمندان بسیجی باید برای همه افرادی که به شما مراجعه می کنند؛ تاثیرگذار باشید و باید در جایگاهی که قرار گرفته اید برای اصلاح و کیفیت بخشی به نحوه اداره جامعه تاثیر گذار باشید.

وی با بیان اینکه اتاق کار کارمند بسیجی در ادارات باید کانونی برای حضور افراد مراجعه کننده باشد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تاکیدات رهبری را به مرحله اجرا در آوریم .

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه شما کارمندان با مسائلی سر و کار دارید که دیگر اقشار ندارند، ادامه داد: اقدام، کار خوب و موثر شما در محیط کاری جامعه وافراد را تحت تاثیر قرار می دهد و باید مدیران دستگاه ها توجه جدی به این معنا داشته باشند که اگر کار تاثیرگذار نباشند؛ نقص مدیریتی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها