خبرهای داغ:
صبح امروز به مناسبت روز کارمند در جلسه ای از بسیجیان برگزیده کارمندی و خانواده شهدای کارمندی خراسان جنوبی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۳۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صبح امروز جلسه تجلیل از بسیجیان برگزیده کارمندی و خانواده شهدا کارمند با حضور جانشین سازمان بسیج کارمندی کشور، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و معاون سیاسی امنیتی استانداری در استانداری برگزار شد.

هزاری مسئول بسیج کارمندان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: 21 هزار شهید کارمند در کشور و 90 شهید کارمند در استان خراسان جنوبی داریم.

مسئول بسیج کارمندان استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در تشکیل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، کشوراسلامی و امت اسلامی افزود: بسیج کارمندان استان برای رسیدن به کشور اسلامیو توسعه آن فعالیت های بسیاری در سطوح مختلف انجام داده است.

نوفرستی: تکریم ارباب رجوع مهم ترین معروف قشر کارمندی است

ابوالفضل نوفرستی عضو شورای بسیج کارمندان استان در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا زنده اند و تمام اعمال و رفتار ما را رصد می کنند، اظهارداشت: امروز به بهانه هفته دولت در محضر دو شهید عالی قدر شهیدان رجایی و باهنر، 72 تن از یاران بزرگوار آنها و 21 هزار شهید کارمند هستیم.

مدیرکل حج و زیارت استان افزود: بسیج کارمندان بیشترین ارتباط را نسبت به بقیه ادارات با مردم دارد؛ بنابراین برای تکریم ارباب رجوع باید بیشتر تلاش کنیم.

نوفرستی به چند توصیه مقام عظمای ولایت به کارمندان اشاره و بیان کرد: حفظ انسجام تمامی دستگاه ها، تلاش برای رفع دغدغه مردم، ارائه الگوی مدیریت علوی با نگاه به مسئولیت و تلاش برای ارتقا سلامت نظام اداری از جمله این توصیه ها است.

عضو شورای بسیج کارمندان استان ادامه داد: آسیب شناسی نظام اداری، تلاش برای رواج مهمترین معروف که تکریم ارباب رجوع است، کمک به دولت و قوای سه گانه در خدمت رسانی به مردم از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری به کارمندان است.

گفتنی است، در پایان این جلسه از کارمندان برتر بسیجی استانداری، حج و زیارت، سازمان حفاظت محیط زیست، اداره امور مالیاتی و بانک های کشاورزی و ملت تجلیل شدند.

هم چنین بسیجیان نمونه از پایگاه های مقاومت بسیج کارمندی، حضرت ابوالفضل، سیدالشهدا و شهید تندگویان بیرجند تقدیر شدند.

شایان ذکر است، از مدیح شهردار بیرجند نیز به عنوان کارمند نمونه بسیجی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها