خبرهای داغ:
ظهر امروز جمعی از کارمندان و خانواده های اداره کل آب و فاضلاب استان به سرزمین های هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۰۸۴۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدرضا حسینی دشت‌بیاض در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شرکت آب و فاضلاب استان اعزامی به مناطق غربی کشور اظهارداشت : کاروان های راهیان نور فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با فرهنگ غنی و پایداری و شهادت، از بین 102 متقاضی، تعداد 44 نفر از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان و خانواده‌های آنان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این اردوها شرکت کنندگان ضمن آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام، عهد و پیمانی دوباره با آنان می بندند، ادامه داد: در این اردوی معنوی زائرین شهدا ازمناطق عملیاتی و یادمان های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت ها و فداکاری های ملت ایران بوده است و آن دوره آزمایش بزرگی برای استان های کرمانشاه و ایلام بازدید خواهند کرد.

حسینی تصریح کرد: برگزاری سالیانه اردوهای راهیان نور بهترین راه براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداء گران قدر و جنگ تحميلي است.

در مراسم بدرقه زائرین شهدا اعزامی به این اردو که مصادف بود با سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز کارمند، حاج علی جلالی مدیر معاونت اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها