به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان برگزارشد

تجلیل از کارمندان نمونه مهرستان

همزمان با هفته دولت وروز قشر بسیج کارمندان از کارمندان بسیجی ونمونه شهرستان مهرستان تجلیل شد
کد خبر: ۸۵۶۰۸۴۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، همزمان با گرامیداشت هفته دولت  وفرارسیدن روز قشر بسیج کارمندان ،از کارمندان نمونه شهرستان مهرستان طی مراسمی تجلیل شدند.

فرماندار مهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا (ع) و تبریک هفته دولت اظهار کرد: امروزه با تلاش سازنده دولتمردان و خدمتگزاران کشور در شرایط خوبی به سرمی‌برد.

رشید پارسایی افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای اطلاع‌رسانی از خدمات و فعالیت‌های انجام شده است و مسئولان دستگاه‌های دولتی باید با بهره‌گیری از این فرصت از طریق رسانه‌ها و حضور در میان مردم اقدامات و عملکرد دولت در بخش‌های مختلف را برای مردم تبیین کنند.

پارسایی بیان داشت: داشتن نگرش مثبت در فضای اداری، نگاه خوشبینانه به مجموعه، انتقاد پذیربودن، نهراسیدن از پذیرش مسئولیت، شادابی و نشاط از دیگر ویژگی‌های یک کارمند نمونه است که منجر به خلاقیت و نوآوری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: ما هر چه تلاش کنیم اما اگر برخورد شایسته‌ای با ارباب رجوع نداشته باشیم کار ما بی ثمر است.

وی گفت:‌ باید اخلاق نیک را سرلوحه کاری خود قرار دهیم و نقاط ضعف خود را بررسی و نقاط قوت خود را با مشارکت خرد جمعی تقویت کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه بسیجی  ادارات و همچنین از سه خبرنگاربسیجی  فعال شهرستان مهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات