خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

توافق هسته ای به معنای اتمام دشمنی با آمریکا و پایان تولی و تبری نیست

کد خبر: ۸۵۶۰۸۶۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاد حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی که با حضور کارکنان سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: ولایت فقیه ستون خیمه نظام و مهم ترین عامل قدرت بخشی مشروع و الهی به حکومت دینی است.

وی با بیان این که نقش ولایت در نظام اسلامی بسیار حساس و مؤثر است، تصریح کرد: با ولایت فقیه بر گرفته از ولایت الهی است که دین از دستبرد دشمنان مصون مانده و نظام اسلامی راه پرافتخار خود را با قدرت و عزت ادامه می دهد.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به این که در واقع جامعه و نظام بی ولایت مرده است و حیات ندارد، افزود: دشمنان نیز با درک این موضوع بیشترین هجمه خود را به موضوع ولایت فقیه اختصاص داده اند.

وی با بیان این که وجود ولایت و رهبری در نظام مقدس اسلامی نعمتی عظیم از سوی باری تعالی برای مردم است، خاطرنشان کرد: باید مردم ایران اسلامی همواره شکرگزار نعمت بزرگ ولایت باشند.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که شکر هر نعمت شامل سه عمل دیدن و توجه به آن، شکر و ادای حق نعمت است، اضافه کرد: شکر نعمت ولایت فقیه نیز فهمیدن درست ولایت و اجرای به موقع فرامین او است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و نظام دینی به این نتیجه و حقیقت رسیده اند که امت بی امام و ملت بی ولی خطر ندارد چرا که امت بی امام فاقد اقتدار بوده و از طرف دیگر ملتی که به امام متصل باشد شکست ندارد.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: اگر بیش از سه دهه است که این انقلاب و نظام اسلامی با وجود تمام مشکلات، سختی ها، دشمنی ها و تهاجم ها در بخش های مختلف همچنان زنده و پویا بوده و روز به روز نیز بر توسعه و پیشرفت آن افزوده می شود به دلیل اتصال محکم امام و امت است.

به گفته وی دشمنان تلاش می کنند تا این اتصال بین ملت و ولایت فقیه را از بین ببرند تا افزون بر متوقف کردن روند رو به رشد ایران اسلامی، در این سرزمین به اهداف شوم خود نیز برسند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به این که به همین دلیل امروز جبهه استکبار در برابر انقلاب و نظام اسلامی ایران قرار گرفته و به بهانه های مختلف سعی در ضربه زدن به آن دارد، خاطرنشان کرد: دشمنی بین نظام اسلامی ایران و استکبار، دشمنی بنیادین و ریشه ای بوده و هیچ گاه به اتمام نمی رسد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ظلم و ظالم در این دنیا وجود دارد ملت و نظام اسلامی ایران از دشمنی با ظالمان دست بر نمی دارد چرا که دین مبین اسلام تولی و تبری را به مسلمانان تأکید کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امکان دارد در زمینه مسائل هسته ای با کشورهای گروه 1+5 به توافق رسیده باشیم اما این به معنای پایان نزاع و دشمنی و آشتی با استکبار جهانی نیست.

به گفته حجت الاسلام حاج صادقی توافق هسته ای با کشورهای گروه 1+5 به معنای پایان دشمنی با آمریکا و اتمام اصل دینی تولی و تبری نیست.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدتقی احمدی خرم، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین زحمتکش به عنوان مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار