یزد قهرمان المپیاد پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج شد

دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج با قهرمانی یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۰۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج که با حضور 31 تیم از سراسر کشور به میزبانی سپاه انصارالمهدی(عج) در زنجان از دوم شهریور آغاز شده بود، دیروز با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

در این مسابقات که در 5 رشته جودو، دوومیدانی، کاراته، تیراندازی و تیر و کمان برگزار شد، تیم یزد در مجموع 5 رشته توانست با کسب 660 امتیاز قهرمان شود. تیم تهران بزرگ با 560 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم قزوین با 490 امتیاز روی سکوی سوم قرار گرفت.تیم قزوین هم به عنوان کاروان برتر اخلاق برگزیده شد.

در دومین المپیاد پایگاه های استعدادیابی خواهران بسیج در رشته تیراندازی که در دو ماده تفنگ و تپانچه برگزار شد، تیم استان مرکزی به مقام اول رسید و تیم های خراسان رضوی و یزد در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در رشته تیر و کمان نیز که در دو ماده ریکرو و کامپوند انجام شد، تیم تهران بزرگ روی سکوی قهرمانی قرار گرفت، اصفهان دوم شد و آذربایجان غربی به مقام سوم رسید.

در دوومیدانی نیز تیم کردستان توانست مقام قهرمانی را به خودش اختصاص دهد، یزد و هرمزگان هم به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. گفتنی است در رقابت های دوومیدانی دومین دوره المپیاد، ورزشکاران در 6 ماده، دوی 400متر، دوی 800 متر، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، پرش طول و پرس سه گام با هم رقابت کردند.

در رشته جودو تیم آذربایجان شرقی قهرمان شد و زنجان تیم میزبان نایب قهرمان شد و همدان روی سکوی سوم قرار گرفت. در نهایت در رشته کاراته که در دو بخش کاتای انفرادی و کمیته برگزار شد، تیم تهران بزرگ به مقام اول رسید و گیلان و البرز هم روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار