خبرهای داغ:
بروجردی :

سرانجام بررسی برجام روشن نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت برای ارسال لایحه برجام به مجلس مقاومتی نکرده است، گفت: متن برجام در شورای عالی امنیت ملی و کمیسیون ویژه مجلس درحال بررسی است.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۱۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، علاء الدین بروجردی عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با اعلام این خبر که روز گذشته اولین جلسه کمیسیون ویژه برای بررسی دقیق متن برجام برگزارشد، اظهار کرد: هم اکنون توافق هسته ای در اختیار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفته که در حال بررسی آن هستند و این پرونده روال قانونی خود را برای تصمیم گیری طی می کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در مورد دلیل مقاومت دولت برای عدم ارسال لایحه برجام به مجلس تاکید کرد: من فکر نمی کنم دولت برای ارسال لایحه برجام به مجلس مقاومت کرده باشد چرا که به دولت این موضوع احاله نشده که برجام را بررسی کرده و مصوب کنند و در پی مصوبه دولت بر اساس تصمیم مجلس لایحه قانونی ارائه بدهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی در مقطع کنونی مشغول بررسی برجام بوده و ما هم با توجه به اینکه آقای ظریف وزیر خارجه برجام را به مجلس ارائه کرده و هیئت رئیسه مجلس نیز آن را به کمیسیون ویژه انتقال داده است، در حال بررسی آن هستیم و اینکه در نهایت چه اتفاقی در این مسیر بیافتد هنوز روشن نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار