فرماندار نیر:

بزرگراه نیر به اردبیل با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید

فرماندار شهرستان نیر گفت: بهسازی و آسفالت بزرگراه نیر به اردبیل به طول ۹ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که برای اجرای این عملیات ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۳۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر صمدی، در آئین بهره‌برداری از چندین پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان نیر اظهار داشت: بهسازی و آسفالت بزرگراه نیر به اردبیل که طول عملیات بهسازی و آسفالت این بزرگراه 9 کیلومتر بوده و برای اجرای این عملیات 8 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح خانه عالم روستای پیرنق با زیربنای 80 مترمربع بوده و اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستای گوگه نیز از جمله این طرح‌ها بوده که برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان هزینه شده و 80 خانوار تحت پوشش آب شرب سالم قرار گرفتند.

صمدی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت برق، آب و فاضلاب و عمران شهری تصریح کرد: پروژه‌های توزیع نیروی برق شهرستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که با اجرای این پروژه‌ها شاهد تحول اساسی در تامین برق منطقه می‌شویم.

فرماندار شهرستان نیر در مورد پروژه‌های عمران شهری نیر گفت: این پروژه‌ها شامل اجرای کانال سنگی و زیرسازی و آسفالت 21 کوچه و اصلاح هندسی سه راهی نیر به کورائیم بوده که با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تاسیسات آبرسانی شهر نیر اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این پروژه که شامل خرید یک دستگاه تانکر آبرسانی، یک دستگاه پمپ اس پی و اصلاح و استاندارد سازی شبکه آبرسانی شهر نیر بوده برخی مشکلات در این حوزه را برطرف می‌کند.

فرماندار شهرستان نیر اظهار کرد: در مجموع در هفته دولت امسال 23 پروژه با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم با راه‌اندازی این پروژه‌ها بتوانیم مردم را از این خدمات و پروژه‌ها بهره‌مند کرده و زمینه خدمات‌رسانی هر چه بیشتر را برای آنها فراهم آوریم.

ارسال نظرات