مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: عملیات اجرایی بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری دهیاری‌های استان در روستای موییل از توابع بخش مرکزی مشگین‌شهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۳۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر طوبی، در جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی روستایی موییل مشگین‌شهر اظهار داشت: مجتمع گردشگری تفریحی ٬آبدرمانی روستای توریستی و هدف گردشگری موییل با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 5 هکتار توسط دهیاری موییل اجرا می‌شود که روستای موییل را تبدیل به مقصد گردشگران زیادی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: احداث مجتمع گردشگری، تفریحی٬ آبدرمانی موییل، در کیفیت معیشت و سطح درآمد روستا و روستاییان تاثیر بسزایی خواهد داشت به طوری که برای 100 نفر به صورت مستقیم و برای 300 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی در مورد پروژه مجتمع گردشگری تفریحی٬ آبدرمانی روستای موییل گفت: فاز نخست این پروژه شامل آبدرمانی بوده که هم اکنون پیشرفت فیزیکی 30 درصد دارد و در اوایل سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید و در فازهای بعدی شامل اقامتگاه، رستوران، پیست اسکی و باشگاه اسب سواری بلافاصله بعد از بهره‌برداری از فاز نخست شاهد آغاز عملیات اجرایی آن می‌شویم.

طوبی با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی در روستای موییل بخش مرکزی مشگین‌شهر افزود: این پروژه‌ها شامل احداث سالن ورزشی مجهز با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث منبع آب شرب، ساماندهی و زیباسازی ورودی روستا و احداث اقامتگاه برای مسافران بوده که انتظار می‌رود دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا این روستا را به گردشگران معرفی کنند تا شاهد رونق گردشگری در این روستا باشیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از آغاز عملیات اجرایی دو مجتمع آبدرمانی دیگر به همراه مجتمع‌های اقامتی و واحدهای پذیرایی که به صورت تعاونی اداره خواهند شد، در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال نظرات