مدیر کمیته امداد اردبیل:

۲۷ میلیارد ریال مستمری به مددجویان اردبیل ارائه شد

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: امسال بیش از ۲۷ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت این نهاد واریز شده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۳۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلیل قدیمی، در جلسه بررسی میزان مستمری پرداختی به مددجویان کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: امسال بیش از 27 میلیارد و 115 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت این نهاد واریز شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل افزود: این مبلغ به صورت ماهیانه توسط کمیته امداد شهرستان اردبیل به حساب 8 هزار و 857 خانوار تحت پوشش این نهاد واریز شده تا بتوانند نیازهای خود را برطرف کرده و مشکلات معیشتی خود را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مستمری به منظور تأمین بخشی از مشکلات خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود، بیان کرد: با پرداخت مستمری می‌کوشیم تا نیازهای اساسی چنین خانواده‌هایی را رفع کرده و مایحتاج مورد نیاز آنان را فراهم کنیم که در این امر نیازمند یاری و حمایت مردم خیر و نیکوکار اردبیل هستیم.

قدیمی با بیان اینکه کمیته‌ امداد در راستای توانمندی مددجویانی که توانایی ایجاد شغل را دارند کوشش می‌کند تا بر مشکلات اقتصادی آنان چیره شود، تصریح کرد: توانمندی مددجویان یکی از اهداف مهم و اساسی کمیته امداد بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم باید انجام شود چرا که توانمندی این افراد سبب می‌شود که آنان از وابستگی به امداد دور بوده و بتوانند با توانایی‌های خود به خودکفایی کامل برسند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اشاره به سایر خدمات این نهاد برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر گفت: در کنار پرداخت مستمری، خدمات درمانی، تحصیلی، کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه، احداث و مقاوم‌سازی مسکن نیز به گروه هدف ارائه می‌شود تا نیازهای اساسی آنان تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار