خبرهای داغ:

کارمندان بسیجی، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور به کار گیرند

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به نقش بی بدیل بسیج مردمی در حل مشکلات کشور، گفت: کارمندان بسیجی به عنوان خدمتگزاران نظام، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور به کار گیرند.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۳۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی در همایش کارمندان بسیجی استان اصفهان در خیمه گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه بسیج مردمی و شجره طیبه بسیج در هر میدانی وارد شده است توانسته مشکلات آن عرصه را حل و فصل کند، اظهار کرد: کارمندان بسیجی نیز باید تمام نیرو و توان خود را در حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور به کار گیرند تا نظام اسلامی استحکام یابد.

وی افزود: بسیج با ایجاد هم‌افزایی و کمک به دستگاه‌های مختلف و به عنوان یک نیروی کمک کننده در حل مشکلات استان اصفهان بکوشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ضمن ابراز نگرانی از نرخ بالای بیکاری در استان اصفهان، گفت: مردم و مسئولان در استان اصفهان با همه ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در مسیر حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قدم بردارند.

وی عنوان کرد: استان اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشته است، در حوزه فرهنگ نیز یکی از استان‌های نمونه و خاستگاه تشیّع در 500 سال اخیر به شمار می رود، اصفهان با تقدیم شهیدانی گلگون‌کفن توانسته است حکومت عاشورایی و علوی تشکیل شده در 22 بهمن را پاسداری کند، لذا با توجه به این همه ظرفیت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نباید اجازه داد تا ماهواره و فضای مجازی هر چه خواست بر سر ذهن جوانان ما بیاورد.

سلیمانی با تأکید بر لزوم ارائه محصولات فرهنگی طبق ذائقه نسل جوان، یادآور شد: همه باید با همدلی و همزبانی و با اجرای مدیریت جهادی مطالبات رهبر انقلاب را اجرا کرده تا به سرعت به قلل توسعه و پیشرفت دست یابیم و شاهد کاهش مشکلات باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات کشور باعث استحکام نظام اسلامی می شود، بیان کرد: ما باید به سطحی از قدرت دست یابیم که نه تنها هیچ کشور جرأت تهدید و تحریم نداشته باشد بلکه هیچ کشوری به خود اجازه ندهد هیچ کشور اسلامی را تهدید کند.

ایران ، عامل تثبیت سایر کشورهای اسلامی

فرمانده سپاه استان اصفهان عنوان کرد: امروز آمریکا با دلارهای سعودی، قطری و اماراتی کشورهای مسلمان دیگر را به آتش و خون کشیده است لذا ما با حمایت مردم و تلاش همه خدمتگزاران نظام، باید عامل تثبیت کشورهای اسلامی و در نتیجه فراهم آمدن زمینه ظهور و تشکیل حکومت جهانی اسلام شویم.

وی با اشاره به تشکیل بسیج جهانی اسلام در کشورهای مختلف، اضافه کرد: با تشکیل بسیج می توان نسبت به پیشرفت و مقاومت کشورهای اسلامی امیدوار بود.

عمر امپراطوری استکبار به پایان رسیده است

سردار سلیمانی در ادامه صحبت های خود ابراز کرد: وضعیت امروز به گونه ای است که نشان می دهد عمر امپراطوری استکبار و مزدورانش به پایان رسیده است.
وی ادامه داد: بدون شک نقش بی بدیل و بی نظیر جمهوی اسلامی در فروپاشی و تزلزل استکبار بر همگان روشن است و بر کسی پوشیده نیست.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کاری کرد که دیگر آمریکایی‌ها نوانستند در هیچ سرزمینی دستاورد چشم‌گیر و اثرگذاری داشته باشند و در مقابل برای بر زمین زدن نظام اسلامی دست به هر اقدام و توطئه ای زدند و کاری از پیش نبردند.
وی تأکید کرد: بیشتر مؤسسات مطالعات استراتژیک غربی و حتی آمریکایی بر این موضوع و فروپاشی لحظه به لحظه هیمنه توخالی ایالات متحده اذعان کرده اند.
سلیمانی گفت: آمریکا و مزدورانش به همراه رژیم جعلی اسرائیل شرایطی سخت و شکننده دارند و از همین رو به توطئه، ترور و تشکیل گروه های تکفیری و داعش برای ایجاد تفرقه و کشتار و تأمین امنیت رژیم صیهونیستی دست زده اند.
انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
آخرین اخبار