خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار شد

ورود کارشناسان، متخصصان و اساتید بومی دانشگاه شیراز در مقابله با معضل ترافیک

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای مقابله با معضل ترافیکی، همکاری کارشناسان، متخصصان، اساتید و خبرگان بومی دانشگاه شیراز ضروری است.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۴۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس ابراهیم شعرا در حاشیه بهره‌برداری از مرکز مطالعات و حمل‌ونقل و ترافیک دانشگاه شیراز در سخنانی اظهار داشت: اجرای طرح راه‌اندازی چنین مرکزی ابتدا از سوی شورای اسلامی شهر شیراز برای کاهش معضل ترافیک ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در کلان‌شهری مانند شیراز با جمعیت بسیار باید محیط مطلوب ایجاد شود تا مشکل ترافیک که هرروز در این شهر رو به افزایش  است کاهش یابد، افزود: برای مقابله با معضل ترافیکی، همکاری کارشناسان، متخصصان، اساتید و خبرگان بومی دانشگاه شیراز ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: پس ارائه طرح ایجاد مرکز حمل‌ونقل و ترافیک دانشگاه شیراز، موردبازنگری مجدد قرار گرفت و مقرر شد در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر شیراز مشاوران دانشگاه این شهر حضور یابند.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان فارس در این نشست نیز در سخنانی اظهار داشت: از سال 1377 مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل در شیراز موردتوجه قرار گرفت و مقرر شد کرسی حمل‌ونقل در دانشگاه شیراز که دارای اساتید و کارشناسان مجربی هستند ایجاد شود.

فرج‌الله رجبی خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه‌ریزی، حمل‌ونقل زیربنای توسعه است و در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز می‌توانند به‌صورت پروژه‌ای، مشاوره‌ای و اختصاص اعتبار این طرح را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح مطالعات حمل‌ونقل و ترافیک علاوه بر روان‌سازی خیابان‌های پرتردد بر رفاه شهروندان نیز تأثیر بسزایی داشته و باید از تمام ظرفیت‌های موجود این کلان‌شهر برای استمرار این طرح استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار