خبرهای داغ:
در فاصله 6 ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی؛
حزب اتحاد ملی در حالی با حضور افراد معلوم‌الحالی دوباره‌کار خود را از سر گرفت که مدت زیادی نیست که از آبروریزی و افشای سندهای خیانت این افراد در فتنه 88 می‌گذرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۷۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پروژه‌ای انتخاباتی کردن فضای سیاسی کشور، آن‌هم در فاصله‌ای 6 ماه مانده به برگزاری انتخابات را هاشمی رفسنجانی در جمع مدیران آموزش‌وپرورش در 13 مردادماه امسال آغاز کرد، آن‌هم با اتهام زنی و ایجاد شک و شبهه در صحت انتخابات به‌مانند انتخابات سال 88 که چندین ماه قبل از آغاز آن پروژه‌ای شبهه افکنی و تردید سازی در بین مردم کلید خورده بود.

دراین‌بین با رونمایی از حزب منحله مشارکت تحت لوای حزب اتحاد ملی که هفته گذشته با چراغ سبز دولت و حضور نماینده وزیر کشور هم همراه بود، ابعاد دیگر این پروژه را روشن‌تر شد.

حزب اتحاد ملی در حالی با حضور افراد معلوم‌الحالی دوباره‌کار خود را از سر گرفت که مدت زیادی نیست که از آبروریزی و افشای سندهای خیانت این افراد در فتنه 88 می‌گذرد.

خیانت‌هایی که باهدف براندازی و کودتا صورت گرفت و حتی کار به نامه‌نگاری به وزارت امور خارجه آمریکا توسط فتنه گران هم کشیده شد و درنهایت علاوه بر ملتهب کردن فضای کشور باعث ایجاد فشار علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌های ظالمانه هم گردید.

حال به نظر می‌آید بار دیگر سناریوی به‌مانند فتنه 88 این بار با میدان‌داری افرادی معلوم‌الحال که ازقضا زندان رفتن مجرمان اقتصادی و اختلاس گران را شروع انقلاب جدید می‌دانند، آغازشده است.

در این میان تحت‌فشار قرار دادن شورای نگهبان از سوی لیدرهای این جریان در حالی در روزهای اخیر شده گرفته تا بتوانند افراد معلوم‌الحالی را که به گفته آیت‌الله آملی لاریجانی «اصل ولایت‌فقیه و قانون اساسی را قبول ندارند و در جریان فتنه 88 خود را نشان دادند و حال می‌خواهند با تغییر رنگ و لعاب در انتخابات شرکت کنند»، را وارد مجلس شورای اسلامی کنند.

این برنامه‌ریزی‌ها در حالی از سوی این جریانات فتنه‌گر در حال انجام است که این روزها صحبت‌های صادق و باصداقت، صادق خرازی حسابی این جریان را عصبی کرده است.

اتفاقی که چهره واقعی فتنه گران را نمایان‌تر کرد تا جایی که فشارهای مردان خاکستری این جریان، منجر به کناره‌گیری صادق خرازی از ریاست شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نیز شد.

بااین‌حال بار دیگر خرازی در متن استعفای خود به فتنه گران وطن‌فروش اشاره کرد و گفت: هیچ اصلاح‌طلبی نیست که به حفظ تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و استقلال سیاسی میهن خود بی‌اعتنا باشد، اگر هم بودند و هستند آنانی که دل در گرو کمک خارجی بستند، نه نام اصلاح‌طلب داشتند و نه نشانی از آن.

از سوی دیگر درحالی‌که فتنه گران با عدم موفقیت در به ثمر رساندن کودتای مخملی خود در سال 88، بعد از پشت سر گذاشتن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، این بار اسب خود را برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی زین کرده‌اند که فارغ از دقت ویژه و دقیق شورای نگهبان، خود مردم هم به‌خوبی جواب این براندازان را خواهند داد، آن‌هم در شرایطی که مشاوران یکی از سران فتنه‌بار دیگر از صحت نامه خائنانه سران فتنه و مشاورانشان برای کاخ سفید پر برداشته است.

به‌هرحال انتخاباتی کردن فضای کشور و ایجاد هجمه از سوی فتنه گران و جریان‌های غرب‌گرا در کشور دو موضوع مهمی است که نباید کوچک‌ترین خدشه‌ای به اقتدار شورای نگهبان وارد کند و خدای‌نکرده، این شورا را از اجرای قانون بازدارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها