همزمان با هفته دولت دو پروژه عمرانی در شهرستان میامی با ۴۹۰ میلیون ریال اعتبار با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۰۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی بعد از ظهر چهارشنبه در خلال افتتاح پروژه های شهرستان گفت: با توجه به کمبود منابع آبی در کشور باید در راستای مصرف بهینه آن اقدامات و برنامه‌ریزی جدی تری صورت گیرد که افتتاح پروژه آبیاری قطره ای گامی مثبت در این زمینه است.

عباسعلی کردی با تاکید بر اینکه کشاورزان باید از دانش فنی و کارشناسی حوزه کشاورزی استفاده کنند تا سبب تقویت و توسعه این بخش شود، تصریح کرد: امروزه موضوع آب و اهمیت آن به عنوان مایه حیات بسیار مهم است و مدیریت مصرف آن در بخش کشاورزی دغدغه مهمی است.

وی گفت: اکنون در برهه ای قرار گرفته ایم که صرفه جویی در مصرف آب و بهینه استفاده کردن از آن بسیار مهم است و در همین راستا پروژه آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ ‌بر ۴۹۰ میلیون ریال که ۱۹۵میلیون ریال آن توسط بهره بردار و۳۳۶میلیون ریال نیز از محل اعتبارات بلاعوض دولتی است به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از طرح بهسازی و اصلاح معابر روستای کلاته اسد

همچنین در مراسمی با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان میامی طرح بهسازی و اصلاح معابر روستای کلاته اسد از توابع بخش مرکزی شهرستان با اعتبار۸۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

حسنی رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان میامی نیز در حاشیه این مراسم به مهر گفت: این طرح با ۴۹۰متر جدول کشی، ۴۳۰ متر پیاده رو سازی و یک هزار و ۷۴۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر در روستای کلاته اسد اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها