خبرهای داغ:
فرماندهی سپاه شاهرود به اتفاق فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا با خانواده شهیدان نوری و عجم در شهر کلاته خیج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۰۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه کرامت فرماندهی سپاه شاهرود به اتفاق کارکنان حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا شهر کلاته خیج با حضور در منزل شهیدان نوری و عجم با این خانواده ها دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده سپاه شاهرود در این دیدارها با گرامیداشت دهه کرامت و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با تاکید بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گفت: راه شهدا راه انقلاب اسلامی و حفظ منافع آن است و ما باید تلاش کنیم تا این راه را حفظ نماییم.

حمید دامغانی افزود: شهدای ما با عقیده راسخ پای در میدان مبارزه با استکبار نهاده و لحظه ای عقب ننشستند و ما باید با الگوبرداری از این عزیزان در مقابل استکبار بایستیم.

وی با تجلیل از خانواده شهدا گفت: شما خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت و اقتدار ایران اسلامی هستید و حضور شما قوت قلبی به خدمتگذاران انقلاب اسلامی است که با جدیت و توان در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدا قدم بردارند.

در این دیدارها پدر شهیدان نوری و عجم با تشکر از حضور فرماندهی سپاه و کارکنان حوزه حمزه سیدالشهدا به بیان خاطراتی از شهدا پرداخته و بر ادامه دادن مسیر آنها تاکید کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهید عجم از شهدای نیروی انتظامی است که در درگیری با اشرار به شهادت رسیده است و شهید نوری از شهدای دفاع مقدس می باشد.

برگزاری پیاده روی کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود

در گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) پیاده روی کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و به منظور افزایش توان رزمی کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم، پیاده روی یگانی از روستای قلعه نو خرقان تا امامزاده محمد سراوین قطری به مسافت تقریبی 20 کیلومتر و با تجهیزات کامل نظامی برگزار شد.

شرکت کنندگان با حضور در امامزاده به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند.

فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در جمع کارکنان این یگان در امامزاده محمد قطری در سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در سخنانی با تاکید بر افزایش توان و آمادگی رزم نیروها با اشاره به برخی تهدیدات در منطقه گفت: استکبار جهانی منطقه غرب آسیا را ناامن کرده تا به مقاصد خود برسد و تلاش دارد با ضربه وارد کردن به این کشورها جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهد و ما باید همیشه آماده باشیم.

در پایان این برنامه پذیرایی نهار انجام و نیروها به پادگان بازگشتند.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود

در گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) جشن میلاد با حضور کارکنان گروه پدافنهوایی ده محرم شاهرود در حسینیه این یگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت میلاد امام رضا(ع) مراسم جشنی با حضور کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در حسینیه ولیعصر(عج) این یگان برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا ، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب امام جمعه بسطام در سخنانی با تبریک میلاد امام رئوف و مهربانی امام رضا(ع) با اشاره به روایتی از این امام همام اظهار کرد: هر کس دوست دارد قوی ترین انسان در روی کره زمین باشد باید تمام کارها را به خدا واگذار کند و توکل بر خدا داشته باشد.

وی با تاکید بر پرهیز از غرور و تکبر افزود: شیطان دچار کبر و غرور شد که از بهشت رانده شد و همین بلا را به سر آدم و حوا آورد و آنها را نیز از بهشت بیرون راند و باید مراقب باشیم که هرگاه انسان از یاد خدا غافل شد به بیراه رفت.

رضوی نسب با اشاره به داستان حضرت یوسف و گرفتار شدن در زندان گفت: یوسف در زندان لحظه ای از توکل به خدا غافل شد و بیش از مدت مقرر در زندان گرفتار آمد و این به خاطر غفلت لحظه ای او از خدا و درخواست از بنده برای آزادی بود.

وی تاکید کرد: باید همه چیز را از خدا خواست و همیشه به او توکل داشت و دانست که اگر به خدا توکل و درخواست داشته باشی از همه چیز و همه کس بی نیاز خواهی بود و خداوند همیشه پشتیبان و نگهدار تو خواهد بود و یکی از ویژگی های امام راحل نیز همین بود.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه امام توکل بر خدا داشت و موفق بود افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز در خط امام حرکت کرده و توکل برخدا دارد و برای همین است که سخنان او نافذ است و اثرگذار می باشد و دنیا را به تکاپو انداخته و استکبار را متزلزل می کند و ما باید همیشه گوش به فرمان ولایت باشیم.

در این مراسم ذاکران اهل بیت(ع) به مولودی خوانی میلاد امام رضا(ع) پرداختند.

جشن و سرور در بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) سپاه شاهرود برگزار شد

در گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) مراسم جشن و سرور در حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) سپاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) مراسم جشن و سرور به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا در محل این حوزه برگزار شد.

در این مراسم که فرماندهان پایگاه ها و شورای آنها و مسئولین سپاه و اقشار مختلف بسیجیان حضور داشتند در گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) مولودی خوانی اجرا و از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.

همچنین جشن میلاد امام رضا(ع) به همت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در بوستان سلامت پارک کودک شاهرود برگزار شد و از ضمن برپایی مولودی خوانی از شرکت کنندگان با شیرینی و شرذبت پذیرایی بعمل آمد.

بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) نیز به مناسبت میلاد امام رضا(ع) جشنی را در بوستان سلامت پارک شهرک ولیعصر(عج) برگزار و ایستگاه صلواتی به همت پایگاه های بسیج عاشقان ولایت و ثامن الائمه در میدان ولایت و پایگاه صاحب الزمان(عج) در پل باغزندان شاهرود برپا شد و از عموم مردم با شربت و شیرینی پذیرایی بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها