خبرهای داغ:
همزمان با سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان، ۸ زندانی جرائم غیرعمد امروز (۴ شهریور) با حضور خدام امام رئوف آزاد و دوباره به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۱۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان، امام رضا(علیه السلام)، فضای زندان خراسان جنوبی معطر به عطر رضوی شد.

خدام امام رئوف امروز (4 شهریور) با حضور در اندرزگاه نسوان، بازداشتگاه عمومی و مجتمع الغدیر زدان مرکزی بیرجند، مددجویان این مراکز را از راه دور زائر امام رضا(علیه السلام) کردند.

حجت الاسلام داود شیرنژاد مبلغ کاروان خدام رضوی در این مراسم معنوی گفت: در هشتمین سال حضور کاروان زیرسایه خورشید در خراسان جنوبی، به یاری خیرین و مسئولان، 8 زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش گرم خانواده برمی گردند.

وی تاکید کرد: هرکس از هر مکانی و در هر زمانی که با دلی شکسته به امام رئوف سلام بدهد، بدون شک پاسخ خود را دریافت خواهد کرد.

ضیایی، خادم امام رضا (علیه السلام) نیز در این مراسم گفت: انسان اگر با دلی شکسته قصد زیارت امام معصوم خود را بکند، بدون شک مورد توجه امام قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم معنوی 8 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

شمیم عطر رضوی در بازار بیرجند پراکنده شد

همچنین سفیران عشق،‌ امروز (۴ شهریور) با حضور در بازار بیرجند، حال و هوای معنوی بازار بیرجند حاکم کردند. تبرک جویی بازارایان به پرچم سبز رضوی و قرائت زیارت خاصه امام رضا(علیه السلام) از جمله برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم که با مداحی و مولودی خوانی همراه بود، خادمان حرم رضوی بسته های تبرکی بین بازاریان توزیع کردند.

کسبه بیرجند نیز در سالروز میلاد امام رئوف با چراغانی و آذین بندی سردرب مغاره ها، خود را در جشن میلاد امام هشتم شریک کردند.

همچنین در این مراسم نشان منقش به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) توسط سفیران رضوی بر سینه آیت الله ربانی نصب شد.

حضور خدام رضوی در جمع خانواده های ارتش

خدام بارگاه منور رضوی با حضور در تالار میلاد بیرجند، در جمع خانواده های ارتش حضور یافتند و پرچم سبز رنگ رضوی را به این مراسم معنوی بردند.

حجت الاسلام داود شیرنژاد مبلغ کاروان رضوی در این مراسم با اشاره به هجمه شدید دشمنان علیه این نظام، بر ترویج سیره امام رضا(علیه السلام) برای خنثی کردن توطئه های دشمن تاکید کرد.

وی از خانواده ها خواست برای فرزندان خود بیشتر وقت بگذارند و آموزش قرآن به آنها را در دستور کار خود قرار دهند تا در پناه نورانیت قرآن، از آسیب های دشمنان در امان بمانند.

استقبال مردم گیوگ از سفیران عشق

همچنین سفیران رضوی در ادامه حضور خود در استان خراسان جنوبی در جمع مردم روستای گیوگ حضور یافته و به زیارت امامزادگان سید محمدباقر و سید مراد این روستا رفتند.

در این مراسم که مردم روستای گیوگ با سپند و گل به استقبال خدام رضوی آمده بودند، به پرچم بارگاه منور رضوی تبرک جسته و بسته های تبرک نمک و نبات بین آنها توزیع شد.

نصب نشان منقش به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) بر سینه پدر شهیدان خاتمی

همچنین خدام حرم رضوی با حضور در منزل پدر شهیدان خاتمی در بیرجند، نشان منقش به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) را بر سینه این پدر شهید نصب کردند. خدام در این مراسم معنوی، ضمن قرائت فاتحه برای طول عمر این پدر شهید دعا کردند.

همچنین خدام امام هشتم در منزل احمد بهیاری، جانباز ۵۰ درصد بیرجندی حضور یافته و از نزدیک از رشادت های این رزمنده هشت سال دفاع مقدس قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها