خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض خبر داد
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: عطر افشانی گلزار شهدا در روز پنج شنبه یکی از برنامه های هفته دولت در این شهر است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۲۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت هفته دولت مسئولان خضری دشت بیاض، بخشدار نیم بلوک و فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با امام جمعه خضری دیدار و گفت وگو کردند.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در این دیدار با تبریک ولادت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دولت به برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: عطر افشانی گلزار شهدا در روز پنج شنبه در این شهر انجام خواهد شد.

احمدی فر دیدار با خانواده های شهدا را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: مسئولین همیشه همراه و همگام با مردم بوده اند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده اند.

در این دیدار بخشدار نیم بلوک با بیان اینکه 40 پروژه در بخش نیم بلوک با اعتبار 40میلیارد ریال در سه سطح استاندار، فرماندار و مسئولین بخش به بهره برداری خواهید رسید گفت: مسئولین عملکرد خود را همراه با پتانسیل های موجود در بخش مد نظر قرار دهند.

گلچین افزود: مسیولین باید نقاط ضعف و قوت برنامه های خود را مورد بررسی و هم چنین کیفیت وکمیت را هم مورد شناسایی قرار دهند تا شاهد پیشرفت اهداف وبرنامه ها در سطح بخش باشیم.

امام جمعه خضری دشت بیاض هم با یاد وخاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر گفت: پذیرش و ماندن در مسئولیت کارها بر دوش مسیولین بسیار مهم است و باید در مراسم مسئولین حضور مستمر داشته باشند.

حجت السلام والمسلمین مدنی افزود: حضور استاندار فردا در خضری دشت بیاض برای افتتاح پروژه کارخانه خوراک دام بسیار خوشحال کننده و امیدوار کننده است که یکی از افتخارات بزرگ این بخش خواهد بود.

وی نیز از مسئولان شهر و بخش خواست تا داشتن برنامه محوری را در اولویت کاری خود با حرکت جهادی قرار دهند تا باعث پیشرفت پروژه ها و برنامه ها باشیم چراکه بخش نیم بلوک احتیاج به گام های بلندتر و موثرتری دارد.

امام جمعه خضری دشت بیاض از مسئولین خواست تا در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان با تمام توان تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها