خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی مطرح کرد
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی گفت: طرح جوانه‌های صالحین در ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی نوجوانان و جوانان تأثیر بسزایی داشته است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۳۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان طرح جوانه‌های صالحین را در ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی نوجوانان و جوانان مؤثر دانست و بیان داشت: بیش از 200 نفر در طرح جوانه های صالحین حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی در قالب سه پایگاه مجری طرح شرکت کرده‌اند.

وی افزود: پایگاه شهید فرجی شهر مریانج، پایگاه شهید نعمتی روستای توئیجین و پایگاه مقاومت روستای انصارالامام به عنوان پایگاه‌های مجری طرح با برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و اردویی زمینه لازم را برای غنی سازی اوقات فراغت علاقه‌مندان و اعضای حلقه‌های تربیتی صالحین در فصل تابستان فراهم کرده‌اند.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی تصریح کرد: طرح جوانه‌های صالحین فرصت مناسبی در راستای جذب نیروهای جدید به پایگاه‌های مقاومت بسیج را ایجاد کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با محوریت حلقه‌های تربیتی صالحین برگزار می‌شود و امیدواریم نوجوانان و جوانان حداکثر استفاده را از فضای معنوی و ظرفیت بالای موجود در این حلقه ها را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات