با حضور وزیر جهاد کشاورزی ؛

32 کیلومتر بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید

با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی 32 کیلومتر بزرگراه در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۵۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج /عصر امروز در چهارمین روز از هفته دولت با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سایر مسئولان این استان به نمایندگی از 32 کیلومتر زرگراه در استان 8 کیلومتر از بزرگراه مسیر یاسوج ـ شیراز به بهره‌برداری رسید.

حسن فدایی مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد درمراسم افتتاح 8 کیلومتر بزرگراه از محور یاسوج ـ شیراز افزود: این میزان بزرگراه با اعتبار30 میلیارد و700 میلیون تومان ایجاد شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: محور یاسوج ـ شیراز از محورهای پرتردد است که با افتتاح این 8 کیلومتر تا کنون جمعا 13 کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.

فدایی بیان کرد: افزایش ایمنی مسیر، کاهش 50 درصدی تصادفات، کاهش 20 درصدی زمان سفرو کاهش مصرف سوخت از مزایای بزرگراه است.

وی ادامه داد: تا قبل از دولت تدبیر و امید 50 کیلومتر بزرگراه در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد وجود داشت که این میزان طی دو سال خدمت دولت یازدهم به 90 کیلومتر رسیده است.

گفتنی است :بزرگراه یاسوج بابا میدان به طول مسیر 11 کیلومتر ، یاسوج شیراز به طول مسیر 8 کیلومتر ، یاسوج اقلید به طول مسیر 5 کیلومتر ، لیکک بهبهان 5 کیلومتر و یاسوج به سمیرم به طول مسیر 3  کیلومتر  به بهره برداری و افتتاح رسید. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار