خبرهای داغ:
سردار اشتری:

نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت مردم با هیچ کس تعارف ندارد

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت مردم دارای اصول خاصی بوده و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارد.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۷۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز(5 شهریور) با حضور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، سه کلانتری در مناطق حاشیه ای شهر مشهد افتتاح شد.

 

سردار حسین اشتری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: لازمه توسعه و پیشرفت کشور، وجود امنیت است که در این میان مناطق حاشیه ای شهرها از اهمیتی دوچندان برخوردار هستند.

 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به شرایط خاص مناطق حاشیه ای و محروم، گفت: شهر مشهد با جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر و پذیرایی سالانه از 25 میلیون زائر داخلی و خارجی، نیازمند توجه بیشتر به امنیت مناطق حاشیه ای است.

 

اشتری خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی، تقویت کلانتری ها در این مناطق است که البته وجود مکان مناسب یکی از مشکلات ما در این زمینه است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مکان های تخصیص یافته برای این کلانتری ها استیجاری است، اذعان داشت: واقعیت این است که این مکان ها از استانداردهای لازم و شرایط مطلوب برخوردار نیستند.

 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی افزود: امروز شاهد افتتاح سه کلانتری در مناطق رسالت، التیمور و مهرگان، جابجایی یک کلانتری و ایجاد زمینه ساخت یک کلانتری در منطقه اسماعیل‌آباد بودیم که بسیار حائز اهمیت است.

 

اشتری با اشاره به احداث پنج کلانتری دیگر در شهر مشهد در آینده ای نزدیک، اظهار داشت: در این راستا مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح گرفته شده و ما نیازمند همکاری مسئولان استانی برای تحقق این مهم هستیم.

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت مردم دارای اصول خاصی بوده و در این راستا با هیچ کس تعارف ندارد.

 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و حاکمیت نظام است، گفت: ما برنامه های مناسبی را برای انسداد مرزها، قانون بکارگیری سلاح سرد و دیگر موارد مربوطه در پیش گرفته ایم.

 

اشتری از کاهش هفت درصدی جرایم در خراسان رضوی خبر داد و افزود: روند عملیاتی در سال جاری متناسب با کاهش جرایم در خراسان رضوی بوده است.

منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها