خبرهای داغ:

بازدید وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات از پست استان قزوین

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان باهفته دولت از پست قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۰۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، دکتر واعظی در این بازدید که معاونین وزارت، استاندار قزوین، نماینده مردم شهرستان های قزوین, آبیک,بوِئین زهرا ,تاکستان و جمعی ازمدیران شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان وی را همراهی می کردند با حضور در بخش های مختلف واحدهای اجرایی از جمله باجه مرکزی اداره کل پست استان از نزدیک در جریان روند اجرایی ارائه خدمات و سرویس های نوین پستی نظیر ثبت نام کارت هوشمند ملی قرار گرفت.

وی در جمع کارکنان واحدهای اجرایی پست استان قزوین اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که در هفته دولت در زادگاه شهیدرجایی حضوریافتیم تا از نزدیک با مردم شهیدپرور قزوین ملاقات کنیم .

مقام عالی وزارت نگاه مردم به پست را مثبت و توام با اعتماد ارزیابی کردندوافزود: همه باید در جهت حفظ و ارتقای این اعتماد که سرمایه اصلی شبکه پستی است تلاش کنیم.

وی افزود: امیدوارم کارکنان با برخورد مناسب و ارتباط مهربانانه به ویژه در بخش های توزیع و قبول موجبات ارتقای کیفیت سرویس های پستی را فراهم نمایند .

در ادامه این دیدار کارکنان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و دکتر واعظی نیز رهنمود های لازم را ارائه و به پرسش های آنها پاسخ داد.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار