فرماندار اشکذر:

افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی اشکذر با سفر رئیس جمهور به یزد/اجرای طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز در خضرآباد

فرماندار شهرستان اشکذر به افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد و گفت: این طرح‌ها اشتغال‌زایی نزدیک به یک‌هزار نفر را در بر خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۱۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری، 16 پروژه در بخش‌های مختلف در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید که برای اجرای آن بالغ بر 45 میلیارد ریال هزینه شده است.

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار شهرستان اشکذر به افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد خبر داد و گفت: چندین طرح صنعتی بزرگ که از دولت تسهیلات دریافت کرده یا زمین دولتی دارند نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد افتتاح خواهد شد که این طرح‌ها اشتغال‌زایی نزدیک به یک‌هزار نفر را در بر خواهد داشت.

فرماندار اشکذر توسعه متوازن را شعار دولت تدبیر در شهرستان اشکذر دانست و گفت: در این شهرستان همواره رویکرد و تلاش ما بر جلوگیری از هرگونه تنش بوده و حفظ آرامش در سرلوحه اقدامات ما بوده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در زمینه زیرساخت‌ها اقدامات بسیار خوبی در دولت تدبیر و امید برای شهرستان اشکذر انجام شده است به گونه‌ای که 90 درصد شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده و حتی به جز شهرک صنعتی فولاد، بقیه شهرک‌ها نیز از نعمت گاز برخوردارند.

شاه حسینی به تولید 80درصد برق استان یزد در اشکذر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نیز مراحل احداث نخستین نیروگاه خورشیدی استان یزد در این شهرستان در حال انجام است .

این مقام مسئول به اجرای طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز بخش خضرآباد با اعتبارات ملی و جهانی اشاره کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته در راستای سند چشم انداز ترسیم شده برای شهرستان، در خصوص استقرار صنایع پاک و غیر آلاینده با صنایع متخلف در چندین مورد برخورد داشتیم.

فرماندار اشکذر به ایجاد منطقه ویژه غذا و دارو در اشکذر و در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با گرفتن مجوز و ایجاد این منطقه شهرستان اشکذر در آینده به قطب غذا و داروی استان یزد تبدیل می‌شود.

ارسال نظرات