خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

اقتصاد مقاومتی نسخه علاج مشکلات کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه تمام ارگانهای مربوطه باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار دهند گفت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی نسخه علاج مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیات دولت در روزهای اخیر اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری دولت باید مراقب نفوذ آمریکا در کارها و امور سیاسی مملکت باشد.
وی همچنین با بیان اینکه علم و دانش زیرساخت کشور را فراهم می کند اظهار کرد: شتاب برای کسب رتبه علمی کشور یکی دیگر از تاکیدات رهبری در دیدار با هیات دولت بود.
امام جمعه کرمانشاه از تولید فرهنگ و جلوگیری از تولید محصولاتی که با تفکر امام و انقلاب تفاوت دارد به عنوان یکی دیگر از تاکیدات رهبری یاد کرد.
به گفته آیت الله علما، نمود داخلی و خارجی اقتصاد کشور، ایجاد مجاری کار و راههای جستجوی کار از دیگر تاکیدات رهبری است.
نماینده ولی فقیه در استان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگویی برای دولتهای اسلامی یاد کرد.
وی با اشاره به سالروز ولادت امام رضا (ع) در هفته گذشته ادامه داد: علی بن موسی رضا (ع) به مدت 55 سال زندگی کردند که امامت ایشان 20 سال بوده است.
وی با بیان اینکه امام رضا (ع) در اواخر عمر به بهانه ولیعهدی و به اجبار از سوی مامون (خلیفه وقت عباسی) از مدینه به توس هجرت کردند؛ ادامه داد: امام هشتم شیعیان (ع) در مدینه مرجع فکری، علمی و فرهنگی قلمداد می شدند که این خصیصه موجب نگرانی مامون و در نتیجه به شهادت رساندن ایشان شده بود.
به گفته آیت الله علما، امام خلیفه خدا بر روی زمین است و آنچه که برای امت لازم است با امر و نهی امام پیش می رود.
آیت الله علما با تاکید براینکه امامت و رهبری یک جامعه اسلامی اساس اسلام است، تصریح کرد: در 36 سال گذشته امام خمینی (ره) با ایجاد بزرگترین حکومت اسلامی توانست قدرتهای بزرگ دنیا را به زانو در آورد و اکنون اسلام به عنوان یک ابرقدرت در دنیا موضع برتری دارد.
وی از هفتم شهریورماه به عنوان انفجار تروریستی و سالروز شهادت آیت الله سید محمد باقرحکیم یاد کرد و افزود: نزدیک به 70 نفر از خاندان برجسته حکیم به دست صدام ملعون به شهادت رسیدند.
ارسال نظرات