خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

امروز ایران اسلامی تنها علمدار مبارزه با ظلم در جهان است

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به این بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند ' نظام مقدس و الهی ما نظام اسلام حقیقی و قرآنی است' گفت: امروز ایران اسلامی و امت الهی ما تنها علمدار مبارزه با ظلم و ستم در جهان است.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۴۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: امروز مدعیان اسلام آمریکایی از بیت المال مسلمانان از رژیم غاصب اسراییل حمایت مالی می کنند تا این رژیم ملعون زنان و اطفال بیگانه امت اسلامی را قتل عام کند.
وی اظهار کرد: این کفار ملعون صهیونیستی در جنایات خود سر بریدن اطفال و کودکان مسلمان را افتخار می دانند و بر آن اعتقاد دینی دارند لذا آنان دشمن مسلمانان هستند.
وی گفت: براساس کلام نورانی حضرت محمد (ص) که فرمودند 'هرکس ندای مسلمانی را بشنود و جواب ندهد هرگز مسلمان نیست' بر ما واجب است از مسلمانان مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان در سراسر جهان حمایت کنیم.
امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه ما باید قدر دادن نعمت نظام جمهوری اسلامی باشیم اضافه کرد: بزرگترین نعمتی که هر لحظه باید ذکر شود و شاکر و قدردان آن باشیم نعمت الهی امنیت است چرا که امروز با وجود درگیری و ناامنی های موجود در منطقه و کشورهای همسایه، ایران اسلامی در اوج امنیت قرار دارد.
حجت الاسلام ملکی بیان کرد: امروز در عراق جنایات داعش امنیت را از مسلمانان سلب کرده چرا که این گروه ترویستی تکفیری به اسم اسلام دست به کشتار مسلمانان می زنند اما در کشور ما با وجود نعمت الهی رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان در امنیت کامل هستیم.
وی افزود: آمریکای ملعون دشمن اسلام و قرآن است و هدف آن از بین بردن اسلام حقیقی است و دوستی با مسلمانان ندارد.
وی گفت: وظیفه شرعی ما حمایت از نظام قرآنی و رهبری است و بدانیم صبر راه پیروزی است همچنان که در این 36 سال با صبر الهی خود به پیروزی رسیده ایم.
وی با اشاره به یکشنبه هشتم شهریورماه سالروز شهادت رجایی و باهنر بدست منافقان کوردل خاطرنشان کرد: این شهیدان الگوی کاملی برای هر مسوول خدمتگزار در این نظام مقدس هستند که برای دین خدا و نظام قرآنی خدمت می کنند چرا که این شهدا وقت خود را برای نظام الهی وقف کردند.
خطیب جمعه قصرشیرین اخلاص کامل و اخلاق اسلامی و مردمداری از شاخصه های بارز رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ذکر کرد.
حجت الاسلام ملکی همچنین با اشاره به سالروز شهادت رییسعلی دلواری به دست منافقان انگلیسی افزود: چه بزرگانی در راه این نظام اسلامی جان خود را تقدیم کردند تا امروز این نظام الهی ما در سربلندی باشد و بتواند با تمام وجود ندای مرگ بر ظالم را بر زبان بیاورد.
ارسال نظرات