خبرهای داغ:
جانشین دبیر ستاد امر به معروف کرمانشاه مطرح کرد؛
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر ظرف مدت سه ماه در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۴۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی در همایش گردهمایی معاونان تشکل‌های مردمی و مسئولان طرح طلایه‌داران اظهار کرد: در راستای امر به معروف و نهی از منکر در سال‌جاری 14 برنامه برای صنوف مختلف در نظر گرفته شده است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر ظرف مدت سه ماه، آموزش اعضای شورای برگزاری جلسات در طول سال، شناخت مصادیق معروف و منکرات و ارائه راهکار و نیز استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای امر به معروف و نهی از منکر از جمله این برنامه‌ها است.

کرمی تشکیل شورای تذکر لسانی، آموزش امر به معروف برای اعضای صنوف، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، چاپ بنر و بروشور و اجرای برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر را از جمله دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

این مسئول به برنامه‌های اجرا شده در سال‌جاری اشاره کرد و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در هیئت‌های ورزشی و صدور بیانیه را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه داشته‌ایم و اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیطی نیز انجام گرفته است.

ارسال نظرات