خبرهای داغ:

مسابقات قرآنی تسنیم و تلاوت در کرمانشاه برگزار شد

مسابقات قرآنی تسنیم و تلاوت امروز با شرکت 150 نفر در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۴۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، چهارمین دوره مسابقات قرآنی تسنیم و سومین دوره مسابقات قرآنی تلاوت ظهر امروز در سالن همایش مجتمع زیتون شهر کرمانشاه برگزار شد.

مسابقات قرآنی تسنیم ویژه کارکنان و پرسنل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه است که با شرکت 150 نفر از پرسنل و خانواده‌های آنان در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم قرآنی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مسابقات قرآنی تلاوت ویژه عموم هم‌زمان با سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران و با حضور 80 نفر در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این همایش با تاکید بر اینکه ارتباط با قرآن باید تداوم داشته باشد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری مسابقات قرآنی، حفظ ارتباط با قرآن است.

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی افزود: به 10 نفر اول مسابقات از طرف استانداری و با اشرافیت اتحادیه قرآنی کارکنان و فرزندان سازمان تبلیغات اسلامی جوایزی اهدا می شود.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: نفرات اول تا سوم در هر بخش به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

رهبر محمدی از اهدای جوایز به نفرات اول تا دهم در مسابقات تلاوت اشاره کرد و بیان داشت: مرحله کشوری مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات