خبرهای داغ:

شرایط و کیفیت امر به معروف را قانون مشخص می‌کند

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی تصریح کرد: شرایط و کیفیت امر به معروف را قانون مشخص می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۵۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر کرمی در همایش توجیهی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی مبنی بر اینکه انجام امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت باید این واجب الهی را انجام بدهند، تصریح کرد: شرایط و کیفیت امر به معروف را قانون مشخص می‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سه مرحله برای این فریضه واجب ذکر کرده‌اند، گفت: قلبی بودن انجام، زبانی بودن و عملی بودن (از شئونات حکومتی است) آن سه مرحله‌ای است که معظم‌له بیان فرمودند.

کرمی حوزه امر به معروف را بسیار گسترده برشمرد و افزود: این مهم در موضوعاتی همچون تکریم ارباب‌رجوع، حفاظت از محیط زیست و غیره می‌تواند انجام پذیرد.

این مسئول در پایان فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این موضوع استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار