خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به نقش امامت و ولایت و رهبری گفت: اعتقاد به امامت، ولایت و رهبری کلید و اساس قبولی همه اعمال هر مسلمان است.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۵۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود دینی در ادامه با اشاره بحث نماز، زکات و حج پرداخته و با مهم دانستن مراسم برائت از مشرکین افزود: حج یعنی برائت از مشرکین و کفار و بر مسلمانان لازم است با در ایام حج و فراگیر کردن آن قدرت های استکباری و ظالم را نفی و همه مصائبی راکه امروزه جهان اسلام توسط سلطه جویان و استکبار جهانی و در رأس آنها امریکای جنایتکار گرفتار آن است، به دنیا اعلام کرده و یک صدا با فریادهای خود، از این ابرجنایتکارها انزجار، و اتحاد و انسجام خود را نشان دهند.

وی با اشاره به هشتم شهریور ماه، روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد: منافقین با انجام عملیات تروریستی جنایات بزرگی را در کشور جمهوری اسلامی مرتکب شدند و بهترین انسان ها را از دست ما و نظام اسلامی گرفتند.

دینی به هفته دولت اشاره کرده و یادآور شد: در این هفته از دو شهید والا مقامی تجلیل می کنیم که بندگان ساده زیست، صالح، خدمتگزار و ولایتمدار واقعی بودند و عمرشان را در راه اسلام و برای اهداف انقلاب اسلامی با خدا معامله کرده و در انفجار تروریستی دفتر نخست وزیری مظلومانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت اهر رعایت حقوق مردم را مهم دانست و عنوان کرد: همه مدیران و مسئولان باید برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و رعایت حقوق شهروندان و مردم کوشا بوده باشند و مردم نیز متقابلاً آنها را در این امر یاری کرده و لازم است همه آحاد جامعه مطیع قانون بوده و از آن تبعیت کنند.

وی در پایان با توجه به فرارسیدن روز بانکداری بدون ربا خاطرنشان کرد: بهتر است همه مدیران و رؤسای بانک ها تدابیری اتخاذ و طوری برنامه ریزی کنند تا متقاضیان وام به خصوصا زوج های جوانی که متقاضی وام ازدواج هستند، درگیر مسائل دست و پا گیر نشده و بتوانند گره کار خود را بگشایند و مردم نیز در مقابل با عمل بموقع به تعهدات و پرداخت بموقع اقساط و بدهی های خود، بانک ها را در راستای ارائه خدمات بیشتر یاری کنند.

ارسال نظرات