خبرهای داغ:
به‌مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد
مدیرعامل شرکت آبفا فارس گفت: این شرکت به مناسبت هفته دولت 12 طرح و پروژه‌ آب‌رسانی را در 11 شهر این استان به بهره‌برداری می‌رساند.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۶۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  محمدعلی قلندری با اشاره به آغاز هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور خاطرات دولتمردان شهید رجائی و باهنر است که هرساله دستگاه‌های مختلف اجرایی با افتتاح پروژه‌هایی این ایام را گرامی می‌دارند.

وی افزود: شرکت آبفا فارس نیز به همین مناسبت 12 طرح و پروژه‌ آب‌رسانی را در 11 شهر این استان به بهره‌برداری خواهد رساند.

قلندری بابیان این‌که این پروژه‌ها با صرف اعتباری بالغ‌بر 66 میلیارد ریال آماده‌ بهره‌برداری شده‌اند، تصریح کرد: حفر و تجهیز هفت چاه آب شرب، اجرای شش کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، اجرای 26 کیلومتر اصلاح خط انتقال و شبکه‌ توزیع و احداث سه مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت مجموع 7 هزار مترمکعب در این ایام به‌بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها جمعیتی بالغ‌بر 26 هزار نفر از شهروندان 11 شهر از مزایای آب‌رسانی آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که خدمت‌گزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب استان فارس در تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای استفاده‌ مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد گفت: ما برانیم تا شهروندان این استان با کمترین مشکل در شبکه‌های آب‌رسانی مواجه باشند.

قلندری ادامه داد: از هم استانی‌های فهیم انتظار داریم تا با صرفه‌جویی در مصرف آب و استفاده‌ بهینه از این نعمت اللهی ما را در استمرار بخشیدن به خدمات مطلوب آب‌رسانی یاری رسانند.

وی افزود: خبرنگاران نیز در اشاعه‌ وضعیت منابع آب و بحران خشک‌سالی در سال‌های اخیر و همچنین لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و تأثیر آن در حفظ منابع آب شرب برای نسل‌های آینده نقش اساسی و سازنده‌ای ایفا می‌کنند و مادر این مسیر دستان شما را به گرمی می‌فشاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها