فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

قلوب و افکار به هم نزدیک باشد توطئه های دشمن عملیاتی نخواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان گفت: طرح برقراری امنیت توسط مردم یکی از راهبردهای شهید شوشتری در استان بود که امروز ثمرات آن بخوبی قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۴۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج  ، سردار حسین معروفی  با بیان اینکه بهترین مدیر شخصی است که نفس خویش را مدیریت کند، اظهار داشت: اگر در حکومتی اسلامی انسان نتواند نفس خویش را مدیریت کند نمی تواند رسالت خویش را آن گونه که شایسته است انجام دهد.
وی با بیان اینکه ریاست برای یک مدیر در حکومت اسلامی باید با سعه صدر همراه باشد، ادامه داد: در بحث مدیریت در حکومت اسلامی خوش رفتاری و مدارا با مردم جزء اصول اصلی مدیریت است.
فرمانده سپاه سیستان وبلوچستان در ادامه تصریح کرد: مقوله دیگر در بحث مدیریت مقوله امنیت است و جامعه ای که امنیت نداشته باشد در تمام مقوله های علمی، عمرانی و آبادانی کشور دچار زیان و خسران می شود لذا با هوشیاری و بصیرت و وفاق ملی و دشمن شناسی منطقه و کشور باید سعی بر پایداری امنیت در استان نماییم.
سردار معروفی با بیان اینکه یکی از نگرانی های دشمن حفظ امنیت توسط مردم است، اضافه کرد: طرح برقراری امنیت توسط مردم یکی از راهبردهای شهید شوشتری در استان بود که امروزه شاهد امنیت قابل قبولی در استان سیستان و بلوچستان هستیم و تا همیشه این راه ادامه پیدا خواهد کرد.
وی اعتقاد به خدا، وفاق ملی ، اتحاد و مدیریت صحیح اسلامی را از عوامل پیروزی در جنگ هشت ساله برشمرد و افزود: امروز نیز همچون گذشته یکی از مولفه های اصلی اقتدار، عظمت و سربلندی ما وفاق ملی و اتحاد است و هرچه قلوب و افکار به هم نزدیک باشد مفهومش این است که توطئه های دشمن عملیاتی نخواهد شد.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آگاهی و بصیرت مانع رسوخ دشمن در صفوف مسلمانان می شود، گفت: امروزه دشمن به دنبال برهم زدن وحدت و اختلاف افکنی بین مسلمانان است و به بهانه های مختلف با جنگ های مذهبی سعی دارد مشترکاتی که باعث شده سال ها مسلمانان در یک جبهه کنار هم قرار بگیرند و سبب پیشرفت کشور شده است را از بین ببرد.
سردار معروفی اظهار داشت: هدف گذاری دشمن کاملا مشخص است و به دنبال زمین نیست بلکه به دنبال تصرف ذهن ملت ایران است اما قابلیت های جمهوری اسلامی اجازه دستیابی به این هدف گذاری را به آنها نمی دهد چرا که ایران نه افغانستان، پاکستان و نه سوریه است بلکه یک کشور با قابلیت های منحصر به فرد است که یکی از آن ها جریان پیشرفت فناوری صلح آمیز هسته ای در کشور است.
وی خاطر نشان کرد: در گذشته ایران را در هیچ کجای دنیا قبول نداشتند ولی امروزه شش کشور ابر قدرت دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران می نشینند و مذاکره می کنند و این یعنی ایران یک کشور مقتدر در جهان شده است که این خود مرهون مدیریت اسلامی و نظامی صحیح است.
 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار